  • Data: 2012-01-15 19:20:56
    Temat: Re: Kabel HDMI - co polecacie
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-01-15 17:15, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Fakty są jakie są, niezależnie od tego jaki charset jeszcze się dopuści,
    > to używanie każdego innego niż 8859-2 powoduje problemy z którymi
    > wyskoczył na grupę Gienek.

    Niekoniecznie. Bardzo zależy to od konfiguracji czytnika. Ja na ten
    przykład odpowiadam teraz na Twój post wysłany w UTF-8 i mój czytnik
    automatycznie takie cytowanie ustawił w tej odpowiedzi. Z odczytaniem
    prawidłowo postu roxy nie miałem problemu tak samo jak z cytowaniem przy
    próbie odpowiedzi.
    Problem Gienka polega jedynie na tym, że w jakiś sposób (szczerze mówiąc
    nie wiem jak można zepsuć ustawienia Thunderbirda, żeby się tak dziwnie
    zachowywał) ustawił swój czytnik tak, że zawodzi autodetekcja kodowania
    i wysyła na sztywno w UTF-8.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak