  • 271. Data: 2010-06-20 00:24:47
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Przestań na boga pierdolić. Bo pisałeś że w sytuacji opisanej przeze
    > mnie policja marację, a teraz wymyślasz "inne sytuacje". Zadałem pytanie
    > - kto w mojej sytuacji ma rację w kwestii "drugiego wykroczenia".
    > Napisałeś, że ja. Czekam na uzasadnienie ... albo się zamknij, skoro nie
    > znasz prawa i nie jesteś w stanie jakoś uzasadniać swoich wypocin.

    Jak tak to spierdalaj.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 272. Data: 2010-06-20 05:25:00
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-15 22:28, Rafał SP Gil pisze:
    > Jak w temacie.

    Wiesz co?
    Może weź Ty po ludzku, normalnie, logicznie, jak człowiek, opisz całą
    sytuację, dokładnie. Narysuj skrzyżowanie, narysuj jak pojechałeś i
    opisz. Bo tysiące wersji można przeczytać w całym tym wątku...

  • 273. Data: 2010-06-20 12:39:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-20 00:24, DoQ pisze:

    > Jak tak to spierdalaj.

    Pawełku ;) H*ja wiesz, a sie drzesz ...

    6008

  • 274. Data: 2010-06-20 12:43:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-19 22:54, Kub@ pisze:

    > Nie, nie mogłeś. Odróżniasz znaczenia słowa mogłem, które oznacza "potrafić"
    > jak i "być uprawnionym do czegoś"?
    > Jeśli jest ograniczenie prędkości i tobie się je uda pokonać to znaczy, że
    > też już możesz tak jeździć? "Skoro pojechałem więcej to mogłem". Nieprawdaż?
    > Fajny relatywizm.

    OK , mądrze prawisz. Złapie mnie suszarka/foto - płacę
    (Analogicznie - płacę za skręt z lewego pasa co zaznaczyłem w
    pierwszym poście)

    > Skrzyżowanie poprawnie oznakowane(a nic nie pisałeś, że nie było) ma linię
    > zatrzymania przed sygnalizatorem i/lub przed przejściem dla pieszych, które
    > jest przed nim.

    I to jest piękne - większość osób wypowiadających się o sytuacji
    nie ma pojęcia jak wygląda krzyżówka :) Wszyscy wyrokują (wbrew
    prawu) a nie mają żadnego pojęcia o skrzyżowaniu :) ...

    > Rozumiem, że samochód, który stał przed skrętem był tuż przed linią
    > zatrzymania, bo inaczej byś go ominął i znalazł się na prawym pasie przed
    > nim i popełniłbyś
    > wykroczenie przejechania ciągłej linii, która zawsze jest przed dojazdem do
    > lini zatrzymania z wyznaczonymi pasami, a nie te 2, które popełniełeś.

    Między linią zatrzymania a przejściem dla pieszych - była
    przestrzeń do zapisania ;)

    > Jeśli tamten stał przy linii zatrzymania, to ty musiałeś ją przekroczyć,
    > więc nie bzdura. I zrobiłeś to na pasie, na którym mogłeś(to drugie
    > znaczenie - wolno ci było)
    > jechać tylko w lewo, dla którego to kierunku był nadawany sygnał czerwony.

    BZDURA. Dla obu pasów podawany był sygnał czerwony z zieloną
    strzałką w prawo.

    6008cvffffffff

  • 275. Data: 2010-06-20 12:44:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-20 05:25, Filip KK pisze:

> [...]
    > sytuację, dokładnie. Narysuj skrzyżowanie, narysuj jak pojechałeś i
    > opisz. Bo tysiące wersji można przeczytać w całym tym wątku...

    Wiesz co - prezecież ty wiesz jak było ... nawet fotkię kazałeś
    coponiektórym oglądać( z innego kierunku) ...

    Chcesz wiedzieć jak wygląda PKiN - to się przejedź, a nie pytaj
    o wygląd w sieci ...

    6008

  • 276. Data: 2010-06-20 12:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > sytuację, dokładnie. Narysuj skrzyżowanie, narysuj jak pojechałeś i
    > opisz. Bo tysiące wersji można przeczytać w całym tym wątku...

    imo opis dosc jasny.
    ad meritum - moim zdaniem popelniłes wykroczenie skretu ze złego pasa.
    No chyba, ze sie nie zatrzymałes... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 277. Data: 2010-06-20 15:11:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:
    > Pawełku ;) H*ja wiesz, a sie drzesz ...

    Rafałku, przeciwienstwie do niektorych, mialem nadzieje ze mozna z toba
    podyskutwac. Jednak nie mozna, mimo iż upierasz się że tak nie jest - po
    prostu oczekujesz głaskania po główce.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 278. Data: 2010-06-21 13:33:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-20 15:11, DoQ pisze:

    > Rafałku, przeciwienstwie do niektorych, mialem nadzieje ze mozna z toba
    > podyskutwac. Jednak nie mozna, mimo iż upierasz się że tak nie jest - po
    > prostu oczekujesz głaskania po główce.

    Byłoby miło, gdyby prezentowane tezy były czymś poparte.
    Liczyłem na to, że dasz radę :)

    6008

  • 279. Data: 2010-06-21 14:51:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 21:34:17 +0200, w <hvj63o$ohf$1@node1.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > Mam, ale musze wgrać :)
    > Zara pokażę, bo też sfociłem stan pasów, co by było widać, że są
    > w "pewnych" miejscach zatarte.

    I nie zapomnij wywołać na sprawę :).

    > Rozumiem, że w tej sytuacji zgadzasz się ze mną, że w świetle
    > przepisów należy mi się tylko "za zły pas" a nie również za
    > jazdę na czerwonym świetle. Dobrze wywnioskowałem ?

    Dobrze -- należy się tylko 1 mandat.

    Jeszcze musiałbyś poszukać w przepisach czy nie czegoś stricte o warunkowym
    skręcie z niedozwolonego pasa. Ale po pierwsze nie sądze by było, po drugie
    nawet jeżeli jest, to raczej nie będzie niżej "premiowane" niż skręt ze złego
    pasa.

  • 280. Data: 2010-06-23 00:18:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Na przejściu.

    No to 2 fotki moge wrzucić zrobione dnia następnego:

    http://img705.imageshack.us/i/swiatla.jpg/

    Powyżej dokładnie widać miejsce, w którym wykonano manewr ...

    http://img682.imageshack.us/i/zatarcielinii.jpg/

    A tu zaś widać, tą ciągłą linię świeżo malowaną, linie
    zatrzymania etc. :)

    6008