  • 281. Data: 2010-06-23 00:20:30
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-19 22:54, Kub@ pisze:

    > Skrzyżowanie poprawnie oznakowane(a nic nie pisałeś, że nie było) ma linię
    > zatrzymania przed sygnalizatorem i/lub przed przejściem dla pieszych, które
    > jest przed nim.
    > Rozumiem, że samochód, który stał przed skrętem był tuż przed linią
    > zatrzymania, bo inaczej byś go ominął i znalazł się na prawym pasie przed
    > nim i popełniłbyś

    http://img705.imageshack.us/i/swiatla.jpg/

    Powyżej dokładnie widać miejsce, w którym wykonano manewr ...

    http://img682.imageshack.us/i/zatarcielinii.jpg/

    A tu zaś widać, tą ciągłą linię świeżo malowaną, linie
    zatrzymania etc.
    Więc nie wiem przed czym stał ;)

    6008

  • 282. Data: 2010-06-23 00:21:46
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-16 16:56, r...@k...pl pisze:

    > Ale już wiesz, że jechał od innej strony niż pokazuje zdjęcie?

    2 fotki:
    http://img705.imageshack.us/i/swiatla.jpg/

    Ta obrazuje moje pole widzenia podczas akcji...

  • 283. Data: 2010-06-23 00:22:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-16 09:26, szerszen pisze:

    > jak dla mnie wszystko sie zgadza, przejechales za sygnalizator majac
    > czerwone swiatlo, do drugiego sam sie przyznajesz

    No to 2 fotki moge wrzucić zrobione dnia następnego:

    http://img705.imageshack.us/i/swiatla.jpg/

    Jak dla mnie to tu widac zielona strzalke.

    6008

  • 284. Data: 2010-06-23 00:23:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-15 23:55, J.F. pisze:

    > Zalezy od topografii. Jeden sygnalizator czy dwa ?

    Dwa:
    http://img705.imageshack.us/i/swiatla.jpg/

    > Sygnalizator umieszczony nad pasem ruchu obowiazuje na tym pasie ruchu
    > - z prawego mozna bylo skrecic, ale na srodkowym swieci sie czerwone.
    > Rafal powinien o tym wiedziec, bo juz sie kiedys pytal czy dobrze
    > czyni na Ruskiej we wrocku :-)

    I caly czas podtrzymuje, ze nadal mam racje. Niezaleznie na
    ktorym pasie stoje - tam swieci sie zielona strzalka ...

    6008

  • 285. Data: 2010-06-23 00:25:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Jun 2010 00:23:27 +0200, osobnik zwany Rafał \"SP\"
    Gil wystukał:

    > Dwa:
    > http://img705.imageshack.us/i/swiatla.jpg/

    czyli przejechałeś czerwone, zmieniłeś pas na linii ciągłej dodatkowo
    przejedżając po strefie wyłączonej z ruchu.
    I jeszcze pyszczysz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 286. Data: 2010-06-23 00:26:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Jun 2010 00:22:34 +0200, osobnik zwany Rafał \"SP\"
    Gil wystukał:

    > No to 2 fotki moge wrzucić zrobione dnia następnego:
    >
    > http://img705.imageshack.us/i/swiatla.jpg/
    >
    > Jak dla mnie to tu widac zielona strzalke.

    a dla mnie pojechałeś nawet nie z pasa do jazdy na wprost tylko z pasa o
    jazdy w lewo.

  • 287. Data: 2010-06-23 07:59:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Jun 2010 22:25:42 +0000 (UTC), masti wrote:
> [...]
    >
    >czyli przejechałeś czerwone, zmieniłeś pas na linii ciągłej dodatkowo
    >przejedżając po strefie wyłączonej z ruchu.

    Masti, przepisow nie znacz, a pyszczysz :-)

    J.

  • 288. Data: 2010-06-23 09:15:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:hvrd36$tuh$...@n...news.atman.pl...

    > Jak dla mnie to tu widac zielona strzalke.

    ktorej nie mogles widziec z powodu stojacego busa, dodatkowo nie mogles
    widziec, czy kolesiowi sie w miedzyczasie nie odwidzialo i nie zapragnal
    skrecic

    dodatkowo z duzym prawdopodobienstwem przejechales po lini ciaglej

    kolejna spraw to interpretacja swiatel i pasow, dla mnie osobiscie w tym
    przypadku na lewym pasie masz czerwone i zielona strzalka cie nie
    interesuje, rownie dobrze moglbys miec te pasy oddzielone wysepka, tez bys
    uwazal ze masz zielona strzalke?

  • 289. Data: 2010-06-23 09:45:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Masti, przepisow nie znacz, a pyszczysz :-)

    U kapelusznika standard.

  • 290. Data: 2010-06-23 09:59:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-23 00:26, masti pisze:

    > a dla mnie pojechałeś nawet nie z pasa do jazdy na wprost tylko z pasa o
    > jazdy w lewo.

    A co napisałem w *pierwszym* wątku ?

    6008