  • 261. Data: 2010-06-19 15:08:14
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4c1bf224$0$2597$65785112@news.neostrada.pl...

    > To są kwestie techniczne.

    > Nie wymaga zabijania kogokolwiek.

    Skręt też nie "wymaga" złamania dodatkowych przepisów...

    > To może Twoim zdaniem, ale z "logiką" tego kalibru nie będę dyskutował,
    > bo szkoda mi na to czasu.

    A gdyby ten skręcający robił to bez ważnego prawa jazdy, to
    sądzisz że to wykroczenie już nie byłoby istotne i nie sumowało się?
    Czy jechanie bez ważnego prawa jazdy byłoby osobną czynnością
    przy skręcie w prawo z lewego pasa i czy należałby mu się za to mandat?
    Może to z Twoją "logiką" jest coś nie tak, nie z moją? :-))

  • 262. Data: 2010-06-19 15:30:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > bez ważnego prawa jazdy byłoby osobną czynnością przy skręcie w prawo z
    > lewego pasa i czy należałby mu się za to mandat?

    Dobrze się czujesz?

  • 263. Data: 2010-06-19 15:40:07
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 18.06.2010 23:15, 1...@g...pl pisze:
    > Typowy przypadek warszawiaka-cffffaniaka. Jeszcze bezczelnie biedaczek się
    > nie zgadza z jednym z wykroczeń i odmawia przyjęcia mandatu, bo on dobrze
    > jechał. Precz z drogi buraku!!!
    > I właśnie przez takich debili istnieje zła opinia o prawdziwych kierowcach z
    > Warszawy,którzy - jak się nie raz przekonałem - są uprzejmi i normalni. Ale
    > paru debili jak widać zawsze się znajdzie.

    A przeczytałeś chociaż fragment flejma, czy ot tylko tak postukać w
    klawiaturę sobie chciałeś? Gdzie napisał że dobrze jechał?

    Poza tym nie z Warszawy, tylko z Przemyśla :P

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 264. Data: 2010-06-19 15:58:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Dobrze się czujesz?

    Bardzo dobrze, a co?

  • 265. Data: 2010-06-19 17:30:52
    Od: Wersja Demo <r...@X...pl>

    > Mandat nie przyjęty. Sprawa do sądu. Jeśli w każdej instancji
    > przegram, wyrażę skruchę i autorytatywnie stwierdzę na grupie,
    > że jestem pi*dą.

    Powiem ci, że w taki deszczowy i leniwy dzien to juz normalnie nie chce
    mi się w googlach szukać linków do wypowiedzi z poprzednimi takimi
    stwierdzeniami na grupie :)

    --
    Krzysiek, Wieliczka i okolice.

  • 266. Data: 2010-06-19 21:34:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-19 14:34, r...@k...pl pisze:

    > Pisałeś w którymś poście coś o osobnych sygnalizatorach nad pasami, a wątek już
    > był za długi by się wczytywać dokładnie w posty :).

    Sygnalizatory "w krawęzniku" ... czyli po lewo i po prawo.

    > Jeżeli był obok to nie ma mowy o jeździe na czerwonym, bo w takim przypadku
    > sygnalizator dotyczy wszystkich pasów.

    > A w ogóle poka fotkie :).

    Mam, ale musze wgrać :)
    Zara pokażę, bo też sfociłem stan pasów, co by było widać, że są
    w "pewnych" miejscach zatarte.

    Rozumiem, że w tej sytuacji zgadzasz się ze mną, że w świetle
    przepisów należy mi się tylko "za zły pas" a nie również za
    jazdę na czerwonym świetle. Dobrze wywnioskowałem ?

    6008

  • 267. Data: 2010-06-19 21:35:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-19 17:30, Wersja Demo pisze:

    > Powiem ci, że w taki deszczowy i leniwy dzien to juz normalnie nie chce
    > mi się w googlach szukać linków do wypowiedzi z poprzednimi takimi
    > stwierdzeniami na grupie :)

    Gwarantuję Ci, że zrobię to w *tym* wątku.

    6008

  • 268. Data: 2010-06-19 21:37:29
    Temat: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-18 23:03, DoQ pisze:

    > To wyobrazmy sobie inna, podobna sytuacje.

    VS

    > Stoisz na srodkowym pasie 2 pasmowki przeznaczonym do jazdy na wprost.
    > Lewy pas przeznaczony jest wylacznie do skretu w lewo i ma swoja
    > sygnalizacje. Wszyscy maja czerwone.

    Przestań na boga pierdolić. Bo pisałeś że w sytuacji opisanej
    przeze mnie policja marację, a teraz wymyślasz "inne sytuacje".
    Zadałem pytanie - kto w mojej sytuacji ma rację w kwestii
    "drugiego wykroczenia". Napisałeś, że ja. Czekam na uzasadnienie
    ... albo się zamknij, skoro nie znasz prawa i nie jesteś w
    stanie jakoś uzasadniać swoich wypocin.
    6008

  • 269. Data: 2010-06-19 21:40:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-18 23:15, 1...@g...pl pisze:

    > Typowy przypadek warszawiaka-cffffaniaka.

    Sorry ... twoja nawet nie jest kompetentna by węgiel czyścić.

    > Jeszcze bezczelnie biedaczek się
    > nie zgadza z jednym z wykroczeń

    Zgadzam się z tym, że popełniłem jedno wykroczenie. Nie zgadzam
    się z intelektualnymi biedakami zbliżonymi do ciebie,
    twierdzącymi, że czyn nie będący wykroczeniem - wykroczeniem jest.

    > I właśnie przez takich debili istnieje zła opinia o prawdziwych kierowcach z
    > Warszawy,

    Prawdziwi kierowcy z warszawy to takie pizdy jak ty, które nie
    znają przepisów ? Pytam, bo nie wiem.

    6008

  • 270. Data: 2010-06-19 22:54:14
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > Skoro skręciłem, to mogłem. Nieprawdaż ?

    Nie, nie mogłeś. Odróżniasz znaczenia słowa mogłem, które oznacza "potrafić"
    jak i "być uprawnionym do czegoś"?
    Jeśli jest ograniczenie prędkości i tobie się je uda pokonać to znaczy, że
    też już możesz tak jeździć? "Skoro pojechałem więcej to mogłem". Nieprawdaż?
    Fajny relatywizm.

    > Bzdura.

    Skrzyżowanie poprawnie oznakowane(a nic nie pisałeś, że nie było) ma linię
    zatrzymania przed sygnalizatorem i/lub przed przejściem dla pieszych, które
    jest przed nim.
    Rozumiem, że samochód, który stał przed skrętem był tuż przed linią
    zatrzymania, bo inaczej byś go ominął i znalazł się na prawym pasie przed
    nim i popełniłbyś
    wykroczenie przejechania ciągłej linii, która zawsze jest przed dojazdem do
    lini zatrzymania z wyznaczonymi pasami, a nie te 2, które popełniełeś.

    Jeśli tamten stał przy linii zatrzymania, to ty musiałeś ją przekroczyć,
    więc nie bzdura. I zrobiłeś to na pasie, na którym mogłeś(to drugie
    znaczenie - wolno ci było)
    jechać tylko w lewo, dla którego to kierunku był nadawany sygnał czerwony.

    Kub@