    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Date: Sun, 20 Jun 2010 12:43:04 +0200

    W dniu 2010-06-19 22:54, Kub@ pisze:

    > Nie, nie mogłeś. Odróżniasz znaczenia słowa mogłem, które oznacza "potrafić"
    > jak i "być uprawnionym do czegoś"?
    > Jeśli jest ograniczenie prędkości i tobie się je uda pokonać to znaczy, że
    > też już możesz tak jeździć? "Skoro pojechałem więcej to mogłem". Nieprawdaż?
    > Fajny relatywizm.

    OK , mądrze prawisz. Złapie mnie suszarka/foto - płacę
    (Analogicznie - płacę za skręt z lewego pasa co zaznaczyłem w
    pierwszym poście)

    > Skrzyżowanie poprawnie oznakowane(a nic nie pisałeś, że nie było) ma linię
    > zatrzymania przed sygnalizatorem i/lub przed przejściem dla pieszych, które
    > jest przed nim.

    I to jest piękne - większość osób wypowiadających się o sytuacji
    nie ma pojęcia jak wygląda krzyżówka :) Wszyscy wyrokują (wbrew
    prawu) a nie mają żadnego pojęcia o skrzyżowaniu :) ...

    > Rozumiem, że samochód, który stał przed skrętem był tuż przed linią
    > zatrzymania, bo inaczej byś go ominął i znalazł się na prawym pasie przed
    > nim i popełniłbyś
    > wykroczenie przejechania ciągłej linii, która zawsze jest przed dojazdem do
    > lini zatrzymania z wyznaczonymi pasami, a nie te 2, które popełniełeś.

    Między linią zatrzymania a przejściem dla pieszych - była
    przestrzeń do zapisania ;)

    > Jeśli tamten stał przy linii zatrzymania, to ty musiałeś ją przekroczyć,
    > więc nie bzdura. I zrobiłeś to na pasie, na którym mogłeś(to drugie
    > znaczenie - wolno ci było)
    > jechać tylko w lewo, dla którego to kierunku był nadawany sygnał czerwony.

    BZDURA. Dla obu pasów podawany był sygnał czerwony z zieloną
    strzałką w prawo.

    6008cvffffffff