  • 1. Data: 2009-10-08 13:58:21
    Temat: KTM Adventure z Wrocławia - ktoś zna?
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    Może ktoś zna tę maszynę/właściciela? Bardzo mi się podoba i opis i
    zdjęcia.

    <http://moto.allegro.pl/item756476729_ktm_lc4_640_ad
    venture.html>

    http://tnij.com/i4J2Z

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 2. Data: 2009-10-08 14:44:52
    Temat: Re: KTM Adventure z Wrocławia - ktoś zna?
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 8 Paź, 15:58, Nikanor <p...@g...com> wrote:
    > Może ktoś zna tę maszynę/właściciela? Bardzo mi się podoba i opis i
> [...]

    Ogladalem podobny sprzet we Wro. Nie jestem pewien czy to ten sam.
    Aczkolwiek cecha wspolna - sprowadzony, uzytkowany a nie
    zarejestrowany.... Albo ja jestem jakis inny albo to sciema na dzien
    dobry.

    Pozdro.
    Gonzik.

  • 3. Data: 2009-10-08 17:10:24
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Thu, 8 Oct 2009 06:58:21 -0700 (PDT), Nikanor napisał(a):

    > <http://moto.allegro.pl/item756476729_ktm_lc4_640_ad
    venture.html>

    Znam Mateusza osobiście. Z motorem jest wszystko OK. Miał możliwość jeździć
    na papierach i blachach od innego KTM, więc nie było sensu go rejestrować.
    Sprzedaje, bo teraz potrzebuje kasę na rozwój firmy. Jest producentem
    motooilera:
    www.motooiler.pl

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 4. Data: 2009-10-08 19:07:42
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 8 Paź, 19:10, trud <t...@o...eu> wrote:

    > Znam Mateusza osobiście. Z motorem jest wszystko OK.

    O! Fajnie. Dobra wiadomość.

    > Miał możliwość jeździć na papierach i blachach od innego KTM,
    > więc nie było sensu go rejestrować.

    To jest ciekawe co piszesz. Ale nic. Zapytam osobiście. Dzięki.

    --
    Nikanor

  • 5. Data: 2009-10-09 06:08:39
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    trud pisze:

> [...]
    > na papierach i blachach od innego KTM, więc nie było sensu go rejestrować.
    > Sprzedaje, bo teraz potrzebuje kasę na rozwój firmy. Jest producentem

    A ja z natury nie ufam człowiekowi , który prowadzi interes/sklep
    i w swojej ofercie (tutaj WWW) nie podaje cen za produkty ale nr telefonu.

    --
    Sysek

  • 6. Data: 2009-10-09 06:35:03
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Fri, 09 Oct 2009 08:08:39 +0200, Sysek napisał(a):

    > A ja z natury nie ufam człowiekowi , który prowadzi interes/sklep
    > i w swojej ofercie (tutaj WWW) nie podaje cen za produkty ale nr telefonu.

    Na Alledrogo sprzedaje.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 7. Data: 2009-10-09 08:03:24
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 8 Paź, 19:10, trud <t...@o...eu> wrote:

> [...]
    > na papierach i blachach od innego KTM, więc nie było sensu go rejestrować.
    > Sprzedaje, bo teraz potrzebuje kasę na rozwój firmy. Jest producentem

    Stary jak to nie jest sciema to ja juz nie wiem co jest. Ile kosztujre
    rejestracja sprowadzonego sprzetu? 200, 300 pln max. Jak jezdzil na
    lewych papierach to ja bym potraktowal opowiesci o naprawach i
    przebiegu z legka ironia...

    Pzdr.
    Gonzik.

    P.s.: oczywista zawsze sie moge mylic.

  • 8. Data: 2009-10-09 09:27:40
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 9 Paź, 10:03, gonzik <b...@y...com> wrote:

> [...]
    > rejestracja sprowadzonego sprzetu? 200, 300 pln max. Jak jezdzil na
    > lewych papierach to ja bym potraktowal opowiesci o naprawach i

    Rejestracja sprowadzonego pojazdu w Polsce to 350zł a może gość od
    początku miał zamiar go później sprzedać więc zrobił jak zrobił
    (aspekt moralności w tym wypadku pomijam ;-)).

    --
    Artur

  • 9. Data: 2009-10-09 10:50:27
    Od: mateusz symbuła <s...@g...com>

    > Rejestracja sprowadzonego pojazdu w Polsce to 350zł

    koszty do poniesienia przy rej:

    pierwszy przegląd w kraju: 130PLN
    VAT 24 w US: 160PLN
    rejestracja w wydz kom ok. 180PLN
    koszt czesci niezbednych do wymienionej naprawy 300PLN

    z przyczyn etycznych pominę koszt transportu do kraju.

    niestety gdybania i zgadywania 'dlaczego' w naszym necie jest więcej
    niż jakiejkolwiek treści na której można budować sensowną wiedzę...
    bo zdaje sie nie o etyczne wartosci pytal autor oryginalnego watku.
    a gdyby ktos chcial wlasnym sumptem w naszym chorym kraju rozwijac
    firmę i w pierwszym roku dzialalnosci miec kokosy i wolna reke w
    wydawaniu siana np na rejestracje wlasnie sprowadzonego moto to
    zapraszam do dyskusji na priv.

    wybaczcie ale jak czytam takie watki to zle mi sie robi.

    mateusz właśnie

  • 10. Data: 2009-10-09 10:55:09
    Od: mateusz symbuła <s...@g...com>

    miło się czyta.