  • 1. Data: 2009-10-08 15:28:59
    Temat: Kto w lubuskim ma Fazerka? +troche spam;)
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    Sprawa jest - kto ma fazerka (FZS'a czyli '98-'01) z silnikiem w stanie
    tip-top. Chcialbym posluchac jak powinien ten silniczek pracowac. Kazdy,
    ktorego sluchalem (narazie tylko 2 egzemplarze) cyka w glowicy (chyba
    zaworki). Nie wiem jak to z tym jest.

    A teraz spam;)

    Kupe fazerka z lat '98-'01. Wymagania:
    - silnik igla
    - rama igla
    - nowy olej
    - nowe klocki
    - nowe opony
    - synchro i inne regulacje gaznikow
    - zawory ustawione
    - nierzad zrobiony
    - tylko od kobiety
    - jezdzony najwyzej w niedziele i to najlepiej jak precel
    - przejechane max. 10kkm

    A tak na serio to tylko pierwsze 2 punkty musza byc spelnione, reszte mozna
    zrobic... jak cena zakupu bedzie odpowiednia;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2009-10-08 15:52:46
    Temat: Re: Kto w lubuskim ma Fazerka? +troche spam;)
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Oct 2009 17:28:59 +0200, Ivam napisał(a):

> [...]
    > tip-top. Chcialbym posluchac jak powinien ten silniczek pracowac. Kazdy,
    > ktorego sluchalem (narazie tylko 2 egzemplarze) cyka w glowicy (chyba

    U mnie nic nie cyka - przebieg ok. 36 kkm, zawory nie robione (teraz
    podczas przeglądu będą sprawdzane - wg książki powinny być
    sprawdzone/wyregulowane po 42 kkm - z tego co wyczytałem w większości
    przypadkó kończy się to na sprawdzeniu, bez konieczności wymiany
    płytek).

    Tak BTW to jedynie do skrzyni biegów będziesz się musiał przyzwyczaić -
    na piewszych biegach hałasuje (podczas przełączania) aż miło :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2009-10-08 16:35:09
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Seba pisze:

> [...]
    > sprawdzone/wyregulowane po 42 kkm - z tego co wyczytałem w większości
    > przypadkó kończy się to na sprawdzeniu, bez konieczności wymiany

    No ta, ale na jak moto na allegro ma co 2 lata przy sprzedazy 30000 to i
    regulacja może kolejnemu właścicielowi gdzieś umknąć

    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02

  • 4. Data: 2009-10-08 18:12:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jarek Skórski pisze:

    > No ta, ale na jak moto na allegro ma co 2 lata przy sprzedazy 30000 to i
    > regulacja może kolejnemu właścicielowi gdzieś umknąć

    a po polsku ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-10-08 18:24:37
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Jarek Skórski" <j...@w...pl> wrote in message
    > No ta, ale na jak moto na allegro ma co 2 lata przy sprzedazy 30000

    Ja nigdy nie patrze na przebieg jako na cos miarodajnego. Pierwszy z
    ogladanych przeze mnie fazerkow mial 38kkm cykajaca glowice, poza tym
    nufffka sztuka niesmigana. Udalo sie zrobic pomiar kompresji i wyszlo na
    skrajnych cylindrach po 10, a srodkowe po 9.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2009-10-08 19:22:40
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > a po polsku ?

    Po polsku to z kropką na końcu.

  • 7. Data: 2009-10-08 19:31:58
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Ivam pisze:

    > nufffka sztuka niesmigana. Udalo sie zrobic pomiar kompresji i wyszlo na
    > skrajnych cylindrach po 10, a srodkowe po 9.

    A ile powinno być w przybliżeniu? Pomiar na ciepłym czy zimnym?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2009-10-08 19:53:46
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> wrote in message
    > A ile powinno być w przybliżeniu? Pomiar na ciepłym czy zimnym?

    Na cieplym. Minimum 12, standard 15.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2009-10-10 17:30:26
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    Kuczu pisze:

    > a po polsku ?

    Po polsku to z kropką na końcu.

    Sorki, ale nawet z kropką jest niezrozumiałe

    --
    pzdr smoq

  • 10. Data: 2009-10-11 10:58:46
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 8 Paź, 17:28, "Ivam" <f...@-...fm>
    wrote:
> [...]
    > tip-top. Chcialbym posluchac jak powinien ten silniczek pracowac. Kazdy,
    > ktorego sluchalem (narazie tylko 2 egzemplarze) cyka w glowicy (chyba

    ja mam fzs600 z 2003r. czyli wersja po faceliftingu :)
    po przebiegu 20kkm uslyszalem w jednym warsztacie ze rozrzad jest do
    wymiany (bo slychac lancuszek)
    w instrukcji jest z tego co pamietam po 40kkm (moja wersja ma
    przeglady co 10kkm)

    w drugim warszatacie dowiedzialem sie ze zdecydowanie za wczesnie, ale
    rzeczywiscie slychac takie "tykanie"
    podobno ten typ tak ma. od tamtej pory zrobilem kolejne 10kkm i motor
    w motocyklu caly czas pracuje tak samo.

    --
    texen
    fzs600, w-wa