  • 21. Data: 2009-10-13 12:50:40
    Temat: Re: KTM Adventure z Wrocławia - ktoś zna? OT
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Ireneusz Dyła pisze:

    > Jak założyłem ten przód to już miał 7 lat leżakowania, ja zrobiłem na nim
    > 5 kkm i wyrzuciłem bo zachciało mi się ostrzejszej kostki, ale gdybym
    > nadal chciał jeździć 70/30 asfalt/teren to pewnie do 10 kkm bym się
    > bez stresu dotoczył.

    A miałeś okazję porównać do Michelin Anakee. Wiem, że to trochę inny
    bieżnik. Szukam czegoś na asfalt, czasami trochę brudny.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2009-10-13 13:11:03
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości

    > A miałeś okazję porównać do Michelin Anakee. Wiem, że to trochę inny
    > bieżnik. Szukam czegoś na asfalt, czasami trochę brudny.

    Anakee miałem w dl-u, ale to nie są opony do małego advenczera.
    Nawet nie wiem czy robią je w takim rozmiarze. Są bardzo dobre
    i wystarczyły mi na 7 kkm. Poza asfaltem są takie jak wszystkie
    inne szosowe opony - czyli porażka. Przejechałem na nich Durmitor jak
    go jeszcze nie zdążyli wyasfaltować i do dzisiaj pamiętam tę walkę.
    Wracając do adv to wiszą u mnie w garażu mefo i czekają aż mi się
    odechce terenu. IMO najbardziej wyglądają na nadające się do zjechania
    raz na ruski rok z asfaltu i pogonienie po bezdrożach.
    Irek i ktm-y

  • 23. Data: 2009-10-13 16:20:21
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 13 Paź, 14:50, Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl> wrote:
    > A miałeś okazję porównać do Michelin Anakee. Wiem, że to trochę inny
    > bieżnik. Szukam czegoś na asfalt, czasami trochę brudny.

    To daruj sobie TKC. Przerost formy nad trescia przy takim
    zastosowaniu. Anakee to bdb wybor i na wiecej km Ci wystarczy.
    Gawron
    Afryka