  • 41. Data: 2009-10-29 10:55:04
    Temat: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-29 11:11:31 +0100, "Zapek" <z...@k...pl> said:

    > A ja mam wrazenie,ze przez to moje autodeko wlasnie trudniej mi zlapac
    > kompreche.
    > Chyba,ze nie potrafie ;)
    > Ale nie widze potrzeby auto jak ma sie dodatkowo reczny deko.

    Ja nie mam wogóle auto (taki trefny rocznik), nieraz kopałem sprzęty z
    podwójnym i IMHO jest wtedy zdecydowanie łatwiej. Może trudniej się
    nauczyć pozycji tłoka, ale często wystarczy pizgnąć odpowiednio mocno i
    nawet ze złego ustawienia odpali, albo nie mocno a kilka razy pod rząd.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 42. Data: 2009-10-29 11:01:14
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-29 11:15:00 +0100, Norbi <n...@o...pl> said:

    > OIDP w KTM-ie kopnik jest po lewej - popraw jesli sie myle ale nie
    > mialem nigdy do czynienia z KTM

    W LC4 po lewej, w bodaj wszystkich EXC jak reszta, po prawej.

    > W DRZ to latwo sie ustawia - naciskasz dekompresator naciskasz kopnik
    > az odskoczy wajcha - najlepiej minimalnie jeszcze przeciagnac i kop...

    To jak w każdym. Ale tam i tak jest autodeko, ktore zmniejsza opór przy
    za lekkim kopie i nie blokuje tłoka przed następnym kopem. Wbrew
    pozorom to dużo zmienia. Prawdziwym tfardzielom chętnie udostępnie
    swoją LC4, która jest chyba jednym z najtrudnieszych moturów do
    przekopania, celem np. sprawdzenia swoich umiejętności lub
    doszlifowania techniki. Odrobinka upokorzenia w gratisie ;-)
    Nie, Kef? ;-)

  • 43. Data: 2009-10-29 11:05:25
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-29 11:38:51 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Dealer Hondy. Rozumiesz ? Dealer sprowadza czesci dla klientow.

    Oraz dla warsztatów nieposiadających autoryzacji, które inaczej
    oficjalnie nie kupią części. Jak się ma znajomości, to można być
    traktowanym jak te drugie, jak się wejdzie z ulicy, można dostać ciut
    dłuższe terminy. Przykładem może być warszawska Honda na Malowniczej, w
    której znajomy warsztat dostaje w 2 dni, a ja (i inne znane mi osoby)
    dostawałem po 3-5. W sumie to i tak rypka, bo to jest wystarczająco
    szybko.

  • 44. Data: 2009-10-29 12:48:34
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 27-10-2009 o 18:24:33 robertbig <r...@w...pl> napisał(a):

    > Plecam tez Auner Polska B.Biała -Krywultowie

    Potwierdzam. Jak miałem zabytkową padakę z 92 roku to parę rzeczy tam
    kupowałem. Nie wiem jak teraz, ale wtedy (ok. 1,5 roku temu) bardzo często
    jeździli zagramanicę i części przywozili bez czekania na łaskę polskiego
    importera. Szybko, w ludzkich cenach i z profesjonalną poradą gratis.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 45. Data: 2009-10-29 14:46:13
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
> [...]

    No to się podziel tą znajomoscią.

    pozdro
    greg

  • 46. Data: 2009-10-29 14:53:32
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 29 Paź, 15:46, "greg" <g...@f...com> wrote:

    > No to się podziel tą znajomoscią.

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/msg/c
    b099663f06a191d

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 47. Data: 2009-10-29 15:13:34
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-29 15:53:32 +0100, Artur Zabroński <a...@g...com> said:

    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/msg/c
    b099663f06a191d

    Szkoda tylko że od osób innych niż dobrzy znajomi żądają
    przedpłaty/zaliczki na poczet części.

  • 48. Data: 2009-10-30 00:34:56
    Od: AlF <s...@g...com>

    de Fresz wrote:

> [...]
    > która jest chyba jednym z najtrudnieszych moturów do przekopania, celem
    > np. sprawdzenia swoich umiejętności lub doszlifowania techniki.

    tutejsi Arizonscy spece od dirtu mowia - ze to buduje charakter :-). ja
    przezyzlem swoje upokozenie na YZ250F ('08 ma wieksza kompresje i jest
    jeszcze trudniej) i moge stwierdzic ze to jest prawda.

    przezyzlem tez upokorzenie wyzszego stopnia jak kopalem i kopalem i
    kopalem i kopalem tak z piec minut dopuki sobie uswiadomilem ze z
    krosach jest takie cos jak zawor paliwa ktory w moim FZ-1 nie istnieje
    ... :-)

  • 49. Data: 2009-10-30 08:35:29
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 29 Paź, 11:15, Norbi <n...@o...pl> wrote:
    > Tyle ze ja z kopania to doktorat robilem
    > jak uczylem sie odpalac DR-ke 350 :)

    Ach, przypomniałeś mi, że moja od półtora miesiąca nie ruszana w
    garażu tęskni. Poszedłem, przelałem, podpompowałem ze ssaniem i
    odpaliła z drugiego kopa. Kochana dziewczyna :) A po pierwszych
    randkach chciałem pizgnąć i sprzedać w cholerę.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 50. Data: 2009-10-30 09:14:47
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Nikanor pisze:

> [...]
    > odpaliła z drugiego kopa. Kochana dziewczyna :) A po pierwszych
    > randkach chciałem pizgnąć i sprzedać w cholerę.

    Dokladnie - poczatki byly trudne - po 20 minutach kopania
    jak pot zalewal oczy udawalo sie czasem...

    Po zdoktoryzowaniu sie - faktycznie na zimno odpalala od 2-go
    od 1-go nigdy... taka wredna byla... :)

    Norbi
    BLACK XX'03