eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRe: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Pavel" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Date: Thu, 29 Oct 2009 07:21:58 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 88
    Message-ID: <hcbfqm$i89$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hc7i95$pv7$1@inews.gazeta.pl> <hc97lp$aqr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1256800918 18697 172.20.26.233 (29 Oct 2009 07:21:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Oct 2009 07:21:58 +0000 (UTC)
    X-User: aster.paw
    X-Forwarded-For: 85.222.104.141
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:613037
    [ ukryj nagłówki ]

    greg <g...@f...com> napisał(a):

    >
    > " Pavel" <a...@g...pl> wrote in message
    > news:hc7i95$pv7$1@inews.gazeta.pl...
    > >> > Czy powyższe sprzęty (KTM 300 EXC lub CRF 250/450) nadają się do
    > >> > spokojnej,
    > >> > turystycznej jazdy po bezdrożach (np. po lesie) ?
    > >>
    > >> Było tu już o tym parę razy, ale skoro i tak mało się ostatnio dzieje,
    > >> to nie będę odsyłał do Gugla.
    > >> Do lajtowego pyrkania po lesie to wystarczy XT660, Trampek i tym
    > >> podobne sprzęty. To co sobie wybrałeś w topiku, to hardkorowe enduro do
    > >> ścigania - oględnie mówiąc sprzęty wyczynowe, ze wszystkimi wadami i
    > >> zaletami takich rozwiązań.
    > >
    > > Już wiem, że 300 EXC lub CRF 250/450 odpadaja zupełnie, ale....
    > >
    > > XT660: Masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy (kg): 181 kg :) :) Chyba
    > > odpada ;)
    > >
    >
    > Odpada na pewno. I te rury, które się urwą przy pierwszej glebie.

    Dlatego raczej nie myślę o klasie 600. No chyba że jakiś lżejszy KTM.


    > >> Tak ogólnie - 450 raczej będzie Tobą zamiatać - to sprzęty naprawdę
    > >> brutalnie oddające moc - subiektywnie stwierdzam, że EXC czy TE 450
    > >> wkręcają się szybciej i oddają brutalniej moc od takiego GSXRa 750,
    > >> którego raczej nikt o zdrowych zmysłach nie poleciłby początkującemu. O
    > >> EXC300 wogóle możesz zapomnieć w kontekscie swoich warunków.
    > >
    > > To ciekawe porównanie. Ktoś z resztą pisał że km/h w terenie liczy się
    > > razy dwa.
    >
    > Nie km/h tylko KM i kG

    IMO km/h też, w końcu jechać 80-100 km/h po drodze to pryszcz, a 40-50 po
    lesię (nawet w lekkim terenie) to już nie koniecznie taki pryszcz...
    > > Zainteresowały mnie też, za Waszą namową, LC4 400 i XR 400 ale trochę się
    > > boję
    > > używki, bo wiadomo różne przejścia mógł mieć taki motocykl. Nię mówię
    > > tylko o
    > > samym crashu, ale też cofnięte liczniki, itd. Boję się że kupie ruinę w
    > > którą
    > > będę tylko inwestował i inwestował...
    >
    > etam ruine. To sie nie psuje. Zwłaszcza honda.

    Ale używki są często tak wyeksploataowane.... Sami wiecie. Tak jak z
    samochodami - pięknie wygląda, ma 7 lat i niby 120 tys. km. A później się
    okazuje że ma 350-400 tys. km i wymaga gruntownego remontu.

    Nie wszyscy dbają o moto i regularnie serwisują...


    > poza tym jakie liczniki? w crossie nie ma liczników :-)

    Mówimy o enduro. (a tytułowe 300 EXC i CRF 250/450 już nie są brane pod uwagę).


    > A nawet jak bedziesz musiał wymienic tłok i remont głowicy zrobić - to to
    > nie są koszty zabijające. Na pewno wyjdzie taniej, niż nówke kupić i
    > serwisować u dilera, bo gwarancja. Poza tym w kazdy motor sie ładuje kase,
    > nowy czy nie nowy...

    To też prawda.

    > kup od kogoś zaufanego i tyle, ważne tylkożeby dużego dzwona nie miał.
    >
    > "S" w teren to nie. Tylko "E"
    >
    > Sprężyna 400 zł. Nie przesadzaj. Możesz też schudnąć :-)
    >

    Jedną i drugą opcję biorę pod uwagę.

    > A jak masz 2 km asfaltem to będziesz pchał? Bez sensu. Oczywiście że
    > rejestruj.

    Mieszkam w takim miejscu (lasy, lasy, lasy) że nawet nie trzeba rejestrować :)
    Ale oczywiście pchać moto bez sensu.

    Pavel

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: