-
Data: 2009-10-29 07:21:58
Temat: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
Od: " Pavel" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]greg <g...@f...com> napisał(a):
>
> " Pavel" <a...@g...pl> wrote in message
> news:hc7i95$pv7$1@inews.gazeta.pl...
> >> > Czy powyższe sprzęty (KTM 300 EXC lub CRF 250/450) nadają się do
> >> > spokojnej,
> >> > turystycznej jazdy po bezdrożach (np. po lesie) ?
> >>
> >> Było tu już o tym parę razy, ale skoro i tak mało się ostatnio dzieje,
> >> to nie będę odsyłał do Gugla.
> >> Do lajtowego pyrkania po lesie to wystarczy XT660, Trampek i tym
> >> podobne sprzęty. To co sobie wybrałeś w topiku, to hardkorowe enduro do
> >> ścigania - oględnie mówiąc sprzęty wyczynowe, ze wszystkimi wadami i
> >> zaletami takich rozwiązań.
> >
> > Już wiem, że 300 EXC lub CRF 250/450 odpadaja zupełnie, ale....
> >
> > XT660: Masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy (kg): 181 kg :) :) Chyba
> > odpada ;)
> >
>
> Odpada na pewno. I te rury, które się urwą przy pierwszej glebie.
Dlatego raczej nie myślę o klasie 600. No chyba że jakiś lżejszy KTM.
> >> Tak ogólnie - 450 raczej będzie Tobą zamiatać - to sprzęty naprawdę
> >> brutalnie oddające moc - subiektywnie stwierdzam, że EXC czy TE 450
> >> wkręcają się szybciej i oddają brutalniej moc od takiego GSXRa 750,
> >> którego raczej nikt o zdrowych zmysłach nie poleciłby początkującemu. O
> >> EXC300 wogóle możesz zapomnieć w kontekscie swoich warunków.
> >
> > To ciekawe porównanie. Ktoś z resztą pisał że km/h w terenie liczy się
> > razy dwa.
>
> Nie km/h tylko KM i kG
IMO km/h też, w końcu jechać 80-100 km/h po drodze to pryszcz, a 40-50 po
lesię (nawet w lekkim terenie) to już nie koniecznie taki pryszcz...
> > Zainteresowały mnie też, za Waszą namową, LC4 400 i XR 400 ale trochę się
> > boję
> > używki, bo wiadomo różne przejścia mógł mieć taki motocykl. Nię mówię
> > tylko o
> > samym crashu, ale też cofnięte liczniki, itd. Boję się że kupie ruinę w
> > którą
> > będę tylko inwestował i inwestował...
>
> etam ruine. To sie nie psuje. Zwłaszcza honda.
Ale używki są często tak wyeksploataowane.... Sami wiecie. Tak jak z
samochodami - pięknie wygląda, ma 7 lat i niby 120 tys. km. A później się
okazuje że ma 350-400 tys. km i wymaga gruntownego remontu.
Nie wszyscy dbają o moto i regularnie serwisują...
> poza tym jakie liczniki? w crossie nie ma liczników :-)
Mówimy o enduro. (a tytułowe 300 EXC i CRF 250/450 już nie są brane pod uwagę).
> A nawet jak bedziesz musiał wymienic tłok i remont głowicy zrobić - to to
> nie są koszty zabijające. Na pewno wyjdzie taniej, niż nówke kupić i
> serwisować u dilera, bo gwarancja. Poza tym w kazdy motor sie ładuje kase,
> nowy czy nie nowy...
To też prawda.
> kup od kogoś zaufanego i tyle, ważne tylkożeby dużego dzwona nie miał.
>
> "S" w teren to nie. Tylko "E"
>
> Sprężyna 400 zł. Nie przesadzaj. Możesz też schudnąć :-)
>
Jedną i drugą opcję biorę pod uwagę.
> A jak masz 2 km asfaltem to będziesz pchał? Bez sensu. Oczywiście że
> rejestruj.
Mieszkam w takim miejscu (lasy, lasy, lasy) że nawet nie trzeba rejestrować :)
Ale oczywiście pchać moto bez sensu.
Pavel
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.09 10:13 de Fresz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=