  • 11. Data: 2009-08-15 20:41:50
    Temat: Re: [KRK] osoba do pracy przy edycji zdjec [spam]
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    T.M.F. wrote:

    > Ale nie jest tak, ze do Photoshopa dostajesz Bridge, ktory wlasnie
    > sluzy do seryjnej obrobki zdjec?

    LR jest monolitem sluzacym tylko i wylacznie do klepania RAWów. IMO na razie
    wygodniej i sprawniej się nie da tego zrobić w niczym innym.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 12. Data: 2009-08-15 23:34:25
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > No niby konkretnie, ale tak naprawdę to bez najważniejszych szczegółów.
    > Znam kilka osób które naprawdę świetnie sobie radzą w PS i z rawami, ale
    > bez konkretów typu stawka, rodzaj umowy i itd to nawet nie mam co do nich
    > dzwonić by im Ciebie polecić.

    kto chce ten sam sie pofatyguje po konkrety. Zreszta juz nie aktualne.
    Dzieki. Przypuszczalnie zreszta to nie oferta dla Twoich znajomych.

    Roger

  • 13. Data: 2009-08-15 23:56:10
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Legitymacyjnych? ;-)
    >
    > Napisz co to za gnioty to latwiej kogos znajdziesz, a napewno
    > zaoszczedzisz czas na czytanie maili ;)
    >
    > Ktos moze umiec ladnie strugac widoczki, ale kompletnie nie
    > miec zamiaru obrabiac glacowanych portretow etc...

    Może to foty z prosektorium?
    :>

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 14. Data: 2009-08-16 18:35:46
    Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

    > Przypuszczalnie zreszta to nie oferta dla Twoich znajomych.

    mmm ale dlaczego?
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 15. Data: 2009-08-16 22:06:26
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Roger from Cracow wrote:
    > kto chce ten sam sie pofatyguje po konkrety. Zreszta juz nie aktualne.

    IMHO niepoważne jest podawanie takich ofert bez ceny, conajmniej bez widełek.
    Oczywiście nie wiesz o kim mówiłem, ale jeśli miałeś na myśli ofertę pracy
    za miskę ryżu to zdecydowanie nie była to oferta pracy dla
    profesjonalistów. Znam też jednak i studentów, dla których takie zlecenie
    byłoby tylko dorobieniem i pewnie by się mogli zgodzić.
    Ale ponownie - bez konkretów nikogo Ci nie podeślę. A konkretów widać
    unikasz jak ognia.
    Nie mniej jednak jeśli już sobie kogoś załatwiłeś to bardzo dobrze.

    d.

  • 16. Data: 2009-08-16 22:19:15
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > unikasz jak ognia.
    > Nie mniej jednak jeśli już sobie kogoś załatwiłeś to bardzo dobrze.

    generalnie nie wiem o co Ci chodzi. Naprawde nie widze powodu
    podawac szczegułow. Podałem informacje, kto chcial
    odezwal sie i sie dowiedzial. Juz i tak nie aktualne. Oferta byla uczciwa
    wedlug mojej oceny i jest elastyczna oraz przewidziana na dluzsza stala
    wspolprace oraz w przyszlosci na pewno bedzie bardziej profitowa w
    miare rozwoju wspolpracy. Poza tym nigdzie nie pisalem, ze szukam
    profesjonalistow. Temat zamkniety.

    Roger

  • 17. Data: 2009-08-17 11:44:19
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h6358h$f24$1@news.interia.pl...
    > Uwaga to jest ogloszenie
    >
    > Chcę nawiązać współpracę z osobą, która na zlecenie zajmie
    > się edycją zdjęć. Wymagam dobrej znajomości Lightrooma +
    > obeznania w photoshopo - gimpie (bez znaczenia). Nie upieram
    > się przy lightroomie ale to najlepsze narzedzie w chwili obecnej,
    > które jest zdolne po dobrym opracowaniu RAWa wypluc
    > gotowe zdjęcie. Pozostałe wołaczki wymagająjeszcze korekt.

    A CaptureOne jak sie lokuje w rankingu "wołaczek" ?

  • 18. Data: 2009-08-17 11:51:50
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>