  • 11. Data: 2011-01-10 21:09:11
    Temat: Re: [KR] dzwon prosiaka
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 19:38:47 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Koledze chyba chodzi o tę nokię 6310, co to przy upadku rozpadała się
    > na "części", ale po złożeniu działała dalej.

    Owszem, nie (c)
    Zresztą najstarsza 6310 ma 8 lat dopiero.

    Mam na myśli Ericssony, modele 618, 628, 868, 888. W czasie upadku
    rozpadały się na części, pochłaniając energię, przez co w zasadzie nic im
    sie nie działo.
    Jedyną problematyczną częścią była antena, która własnie nie odpadała, w
    efekcie pękała sama antena albo jej gniazdo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2011-01-10 21:23:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-10, Massai <t...@w...pl> wrote:

    > Jak patrzyłem na zdjęcia, to imho sporo szczęścia miał, bo kabina afair
    > była uciachana zaraz za siedzeniami przednimi. Jakby poszło 30 cm
    > bardziej do przodu to by go z tego słupka zdrapywali szpachelką.
    >
    > BTW jak się ktoś teraz wybiera gdzieś samochodem - uważać. W DC akurat
    > przy gruncie poniżej zera i miejscami pikny lód na asfalcie.

    W dodatku mocno zdradliwy, tam gdzie się ostało trochę soli mamy
    błyszczący asfalt z dobrą przyczepnością, tam gdzie nie mamy tak samo
    błyszczący asfalt z zerową przyczepnością.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2011-01-10 22:42:50
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > Jedyną problematyczną częścią była antena, która własnie nie odpadała, w
    > efekcie pękała sama antena albo jej gniazdo.

    Czesciowo potwierdze, bo jak mi jeszcze starszy E 318 (1987) spadl z
    uchwytu na rowerze, to wlasnie podobny manewr wykonal, a potem dzialal
    jeszcze rok do sprzedania.
    Ale - dwa miesiace temu spadla mi Nokia E52 z wysokosci 2.5m (uzywalem jej
    jako latarki pod sufitem) na terakote, rozlozyla sie podobnie i po zlozeniu
    dziala dalej. I nawet nie ma sladu po upadku.

    --
    Axel

  • 14. Data: 2011-01-10 23:28:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-10 22:42, Axel pisze:

> [...]
    > jej jako latarki pod sufitem) na terakote, rozlozyla sie podobnie i po
    > zlozeniu dziala dalej. I nawet nie ma sladu po upadku.

    I tak najbardziej pancernym telefonem był Ericsson R310s. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2011-01-10 23:46:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 23:28:12 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > I tak najbardziej pancernym telefonem był Ericsson R310s. :)

    Owszem, nie (c)
    R250 Pro był o niebo solidniejszy, a R310 po 15 sekundach w szklance z wodą
    miał mokro pod baterią. Ale to już temat na inną grupę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2011-01-10 23:52:33
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > c im
    > ‚a, w

    > I tak najbardziej pancernym telefonem był Ericsson R310s. :)

    A ja przywalę moją 10 letnia nokią 7650,
    wciąż ją mam bo napisałem 2 apsy na nią z 8 lat temu :)

    rozpada się na 5 kawałków i działa, ale ślady są.

    za to ma: internet, przeglądarkę www, apsy (kilka tyś), mapy,
    kamerę w tym video :), odbiera faxy i inne duperele, kolorowy
    szybki ekran widoczny tez w dzień, od groma czujników, 106MHz procek.

    10lat i działa :) fajny zabytek.

    pozdrawiam.

  • 17. Data: 2011-01-11 01:12:39
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-01-10 23:52, Michał pisze:

> [...]
    > kamerę w tym video :), odbiera faxy i inne duperele, kolorowy
    > szybki ekran widoczny tez w dzień, od groma czujników, 106MHz procek.

    IMO najbardziej pancernym cywilnym telefonem była nokia 6250.

  • 18. Data: 2011-01-11 20:51:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ech , szukam i szukam ale nie widzę tego wątku w moim czytniku grup :-(

    Tego o składaniu z dwóch nie widzisz?

  • 19. Data: 2011-01-12 21:43:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 20:14:31 +0100, DoQ napisał(a):

    > "Tych, którzy myślą, że Porsche rozpadło się w wyniku braku solidności
    > wyprowadzę z błędu. Takie wypadki są przewidywane przez konstruktorów. W
    > trosce o bezpieczeństwo, auto jest budowane w sposób umożliwiający
    > rozpadnięcie się na jak najwięcej dużych kawałków. Dzięki temu znaczna
    > część siły uderzenia zostaje wytracona i ew. obrażenia pasażerów
    > powstałe przy ponownym kontakcie z twardą powierzchnią są mniejsze "
    >
    > Bueheuheuheuhee...

    Co w tym śmiesznego?

    --

  • 20. Data: 2011-01-13 09:53:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Co w tym śmiesznego?

    Gdybyś czytał PMS na bieżąco to byś wiedział.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com