  • Data: 2009-11-23 08:15:35
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi wystarczy to co oglądałem za młodu.

    Zapewne gazet też nie czytasz, bo "za młodu" był Sztandar Młodych, Trybuna
    Ludu itp... A z tych bardziej dla Ciebie przystępnych Świat Młodych i
    Miś....
    Zauważam dziwną niekonsekwencję. Nasza TV też jakoś górnolotnych pozycji
    kiedyś nie nadawała (jeśli już to rzadko), a jednak ją teraz oglądasz ;-).
    No, ale teraz jest HD ;-)))

    > Teraz już nie muszę, mam wybór, więc świadomie rezygnuję.

    Twoje prawo, ale nie musisz tu od razu wyjeżdżać z idiotycznymi tekstami w
    Twoim stylu ;-).