  • 61. Data: 2012-03-27 15:32:55
    Temat: Re: KIA venga
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:jks61b$g2d$1@inews.gazeta.pl...

    > Dziwny jesteś. Samolot jako jedyny chyba środek komunikacji zapewnia
    > jakieś wrażenia.

    w samolocie to ja jestem zazwyczaj tym pijakiem obok którego może/musi
    siedzieć czyjeś dziecko :)))))

    gdybym tylko miał wybór, zawsze wybrałbym podróż statkiem: widoki morza lub
    oceanu, posiłki w pokładowej restauracji, zero pośpiechu....

  • 62. Data: 2012-03-27 16:11:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jackare,

> [...]
    > gdybym tylko miał wybór, zawsze wybrałbym podróż statkiem: widoki morza lub
    > oceanu, posiłki w pokładowej restauracji, zero pośpiechu....

    Dokarmianie ryb... I kapitan Schetino.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 63. Data: 2012-03-27 17:28:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-03-27 13:09, J.F pisze:

    >Tylko jak osiągniesz taka wilgotność w getzie ? Można miednice z wodą
    >postawić i włożyć grzałkę do gniazdka zapalniczki i wtedy
    >faktycznie...

    Wilgotnosc w saunie nie jest obowiazkowa.

    >Ciekawe tylko jak Jackare wygląda po takiej jeździe... ;)

    No jak to jak - jak klient po saunie. Zadowolony, usmiechniety,
    zrelaksowany :-)

    J.

  • 64. Data: 2012-03-27 20:09:13
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-27 15:29, Jackare pisze:
    > Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Nie o wrażeniach wynikających z samego faktu przemieszczania się.
    W windzie też masz wrażenia z obcowania z innymi ludźmi i z samego faktu
    przemieszczania się po między piętrami?

    > Mozna
    > kogoś poznać, można popatrzeć i posłuchac innych ludzi, można poobcować
    > z innymi ludźmi, można popatrzeć na to czego nie widzi się będąc zajętym
    > prowadzeniem auta, można poczytać, mozna napić się piwa. można mieć
    > przygody wynikające np z awarii autobusu i kjonieczności zanocowania po
    > drodze, np u kogoś.

    OK. Tylko że korzystając z samochodu możesz robić dokładnie to samo ale
    w knajpie albo w domu siedząc na kanapie w tym samym czasie.

    > ale ja oabsolutnie nie szukam wrażeń zapewniających adrenalinkę. Samolot
    > stawia mnie w sytuacji w której każda awaria może spowodować śmierć w
    > ognistej kuli. Jakoś mnie to nie bawi ani nie pociąga.

    W tej samej chwili tysiące samolotów unosi się w powietrzu w UE a o
    katastrofach słychać baaaaaaaaardzo rzadko. Znacznie większa szansa że
    Ciebie to spotka jest w twoim samochodzie czy autobusie a jakoś paranoi
    nie masz że jazda autem to igranie ze śmiercią?

    > i znowu skrajności. Ja mam blisko w Beskidy i na jurę.

    Ile masz tych krętych dróg w naszych górach? Takich naprawdę krętych
    kilkunastu kilometrowych dróg to duża magistrala w Bieszczadach na
    odcinku od Wetliny do Ustrzyk Górnych, potem przejazd do Łysej Polany z
    Zakopca i to wszystko? Może jakieś fragmenty w kotlinie Kłodzkiej.

    Dla porównania przejazd trasą Trafalgarską w Rumunii albo fragment z
    Cortiny do Caprille w dolomitach Włoskich to naprawdę kilkadziesiąt km
    cięzkiej orki bo zakręty sa nonstop i to często patelnie. Serdecznie
    polecam jak lubisz jeździć po takich drogach. Na tym drugim odcinku
    pasażer postanowił zwymiotować ;) a ja bawiłem się świetnie.

    Rafał

  • 65. Data: 2012-03-27 20:11:08
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-27 20:09, The_EaGle pisze:

    > Dla porównania przejazd trasą Trafalgarską w Rumunii
    Trasą transfogerską oczywiście...

  • 66. Data: 2012-03-27 20:37:49
    Temat: Odp: KIA venga
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > Trasą transfogerską oczywiście...

    Próbuj jeszcze raz. ;-)

  • 67. Data: 2012-03-27 20:52:24
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > Trasą transfogerską oczywiście...

    Transfogaraską. Wiem. Tydzień temu akurat wróciłem z Rumunii i po kawałku
    transfogaraskiej jechałem. Ładnie. Ładnie też było na lokalknych ściezynkach
    w północnej Transylwanii
    Jeździłem też trochę po austriackim Tyrolu (nie teraz - kilka lat temu)
    zaliczając tunele i hohalpenstrasse.
    Chorwacja też niczego sobie. Grecja w okolicach Meteorów.
    We Włoszech akurat nie byłem i nie miałem okazji śmigać po ichnich
    wywijasach.

  • 68. Data: 2012-03-27 20:56:16
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

> [...]
    > Ciebie to spotka jest w twoim samochodzie czy autobusie a jakoś paranoi
    > nie masz że jazda autem to igranie ze śmiercią?

    nie rozwijam prędkości zbliżonych do 200 km/h i jednak nie dzieje się to na
    pokładdzie kilkudziesięciu ton żelastwa mogacych spaść na ziemię choćby i z
    50 m wysokości przy w/w prędkości.
    Każdy ma jakieś tam fobie. Ja nie lubię latać. A przeciw jeźdżeniu i
    pływaniu nic nie mam.

  • 69. Data: 2012-03-28 12:00:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 26 Mar 2012 13:21:17 +0200, w
    <4f70504b$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>, <MW> napisał(-a):

    > Co sądzicie? Chodzi mi o awaryjność, koszty eksploatacji itp - nie o wygląd
    > czy wrażenia estetyczne z wnętrza ;-)
    > Rozważam auto nowe z salonu, kontra dwu-trzy latka z trochę wyższej półki.

    Kiepskie zawieszenei na polskie drogi.
    W zasadzie nie umywa się do innych konstrukcji.

  • 70. Data: 2012-03-29 13:38:18
    Od: kratylos <k...@y...com>

    W dniu 2012-03-27 00:02, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 26 Mar 2012 22:34:18 +0200, Jackare napisał(a):
    >
    > Bo owszem - na codzien do miasta duze rodzinne kombi niepotrzebne,
    > niewygodne, i za duzo pali, ale na te 5% tras to przyczepke dolaczysz czy
    > auto pozyczysz ?

    duze rodzinne kombi i gesty ruch uliczny życzę powodzenia w jezdzie w
    miescie rodzaju krakow katowice lodz itp
    auto miejskie taka venga jest duuuzo lepsza w takiej eksploatacji
    doskonala widocznosc wysoka pozycja za kierownica (bezpieczeństwo widze
    co się dookoła mnie dzieje) - male gabaryty samochodu (parkowanie
    wciskanie sie w waskie ulicznki) zawracanie i manewrowanie na zapchanych
    samochodami parkingach)
    łatwość wysiadania wsiadania - krótkie trasy dużo częściej sie wysiada
    wsiada do auta. Bagarznik 400l jest zupenie wystarczający dla 3 osobowej
    rodziny

    kratylos