  • 31. Data: 2013-06-07 17:35:12
    Temat: Re: [KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > [...]
    >
    > "I have found that if you accelerate through the gears well and dont
    > change gear until you get to at least 3000 revs it drives much better
    > with no lag"

    brzmi jak mój niedawny problem w Sprinterze CDI. Okazało się, że po
    prostu rura doładowująca na zaciskaczu się przetarła, czego przy
    pobieżnych ogledzinach w ogole nie było widac. Miałem idealnie takie
    same objawy, odciecie jak nozem przy 3K, chyba ze wchodziło się na
    kolejne biegi z dosc dużym żyłowaniem. Pod górkę nie mogłem 80kmh
    wydobyć. Wymiana przewodu i 13 letni złom co najmniej 120 zamyka szybko
    w kazdych warunkach i na nowo mozna wyprzedzac tiry ;)

    --
    @foe_pl

  • 32. Data: 2013-06-08 17:59:11
    Temat: Re: [KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na peda? gazu - wada silnika
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 07.06.2013 07:36, uPemek pisze:
    > anacron <a...@a...pl> naskroba?(a):
    >
    > A nie zauwa?y?e? r?nicy w danych technicznych, pojawienia si?
    > turbospr?arki, czy cho?by zmiany rodzaju wlewanego paliwa?
    > Ja jak jecha?em w tras? pare dni temu tak? Ki? cee'd to zauwa?y?em ?e
    > przyduszony silnik nie idzie, a wystarczy?o odpowiednio operowa? peda?em
    > gazu by to po prostu dzia?a?o, dokona?em te? innego zaskakuj?cego odkrycia,
    > auto z tym silnikiem przy?piesza?o wyra?nie gorzej ni? inne auto z "troch?"
    > wi?kszym silnikiem...

    Odpisałem, że w wolnosącej KIA z 1,4 z benzyną nie miałem tego problemu,
    bo kolega Mirro napisał, że podobny objaw do tego opisywanego z CRDI
    miał w silniku benzynowym.

    btw. nie umiesz ustawić poprawnie swojego Outlooka, aby wstawiał
    informację o kodowaniu? :)

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 33. Data: 2013-06-08 18:00:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 07.06.2013 17:27, the_foe pisze:

    > wygląda jak typowy problem z dostarczaniem powietrza do silnika. Albo
    > przepływomierz, albo banały jak: zapchany filtr, przetarte "rury"
    > (najczesciej przewód doładowujący ma dziury, wtedy przy przyspieszaniu
    > słychac gwizd).

    W nowych samochodach? :) U znajomego w Vendze problem wystąpił przy 40km
    (słownie czterdziestu kilometrach) przebiegu.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 34. Data: 2013-06-09 10:27:33
    Od: "uPemek" <...@...x>

    anacron <a...@a...pl> naskrobał(a):
    > Odpisałem, że w wolnosącej KIA z 1,4 z benzyną nie miałem tego problemu,
    > bo kolega Mirro napisał, że podobny objaw do tego opisywanego z CRDI
    > miał w silniku benzynowym.

    Ten objaw, mniejszy lub większy, ma chyba każdy mały diesel, czyli do
    opanowania sztuka operowania pedałem gazu i dźwignią zmiany biegów a problem
    zniknie. Ewentualnie min 3l pojemności skokowej i automat da niesamowitą
    poprawę.

    > btw. nie umiesz ustawić poprawnie swojego Outlooka, aby wstawiał
    > informację o kodowaniu? :)

    Niestety...

    Pozdr

  • 35. Data: 2013-06-10 18:51:22
    Od: DevilssóóN <d...@h...net>

> [...]
    > KIA/Hyundai nie widzą problemu.
    >
    > Nie kupuj KIA/Hyundai z silnikiem 1,4 CRDI 90 KM, ten silnik ma poważną

    a-venga-14-ecodynamics_topic1759.html

    > http://www.kiaownersclub.co.uk/forum/ceed-14-crdi-po
    wer-acceleration-problem_topic13587.html

    > Problem dotyczy wszystkich samochodów KIA/Hyundai z silnikiem 1,4 CRDI
    > 90 KM.

    Po co kupywać takie wynalazki, golfa ijusz:)

  • 36. Data: 2013-06-24 11:11:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Kupiłeś samochód z mikroskopijnym trupodieslem i zaskakuje cię
    > turbolag? Przed wyprzedzaniem się bieg redukuje jak się "oszczędziło"
    > na silniku.

    Wspólnie z chłopakami z klubu Cee'd-a udało się ustalić, że problem
    występuje tylko w określonym zakresie temperatury powietrza. Mniej
    więcej, między 18 - 28 stopni. Poniżej ~18 i powyżej ~28 problemu nie
    ma. Zanim napiszesz coś o klimie, powtórzę, powyżej 28 stopni nie ma
    problemu. Naprawdę, to że to mały crdi nie ma znaczenia, bo wiem co
    kupiłem i wiem jak to jeździ gdy jest ok.

    > A co do twoich pomysłów z reklamacją - rozbawiłeś mnie z samego rana.
    > Nic nie ugrasz.

    Wygrałem w woim czasie ze szmelcwagenem w sądzie. Oddali mi kasę i
    zabrali wtedy 3-letni samochód. Więc Ty mnie rozbawiłeś teraz. Widzisz
    jak się nie wie, że coś jest teoretycznie niemożliwe to się czasami
    udaje to zrobić.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 37. Data: 2013-06-24 11:12:51
    Temat: Re: brak reakcji na pedał gazu - wada silnika
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 04.06.2013 11:30, PJ pisze:
    > //Ten marny silniczek, jak chodzi normalnie to chodzi lepiej niz 1.6
    > CRDI
    >
    > wykres mowi co innego ... w tym przedziale (2000-2200) czy wg Ciebie
    > 2300, masz spadek, zanim turbinka sie rozkreci i znow da kopa masz
    > jakies 3-4s opoznienia to chyba nic niezwyklego ?

    Pokaż ty ten wykres, może mówimy o innych?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 38. Data: 2013-06-25 23:51:56
    Od: j...@g...com

    anacron zapraszam na fora:
    http://mojavenga.pl/viewtopic.php?p=18448&sid=7bdf1c
    13d350ba7913d398690cfc34de#18448
    http://forum.mojaceed.pl/viewtopic.php?f=36&t=6472&p
    =134703#p134703
    w sumie to szukamy osoby mające ten problem. Przydałoby się przycisnąć Kie i
    Hyundai'a w sprawie tych silników.