-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: the_foe <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [KIA/Hyundai 1,4CRDI] brak reakcji na pedał gazu - wada silnika
Date: Fri, 07 Jun 2013 17:35:12 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 28
Message-ID: <kosuje$r8f$1@news.dialog.net.pl>
References: <koj55m$opb$1@news.task.gda.pl> <9932375170$20130604092238@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-72-52.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1370619310 27919 78.8.72.52 (7 Jun 2013 15:35:10 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jun 2013 15:35:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
In-Reply-To: <9932375170$20130604092238@squadack.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494384
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-06-04 09:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello anacron,
>
> Tuesday, June 4, 2013, 12:26:02 AM, you wrote:
>
>> Jakiś czas temu pisałem tu o braku reakcji na pedał gazu, przez kilka
>> sekund. Problem dotyczy tego modelu silnika, a nie konkretnie mojego
>> egzemplarza samochodu. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, a
>> KIA/Hyundai nie widzą problemu.
>
> [...]
>
> "I have found that if you accelerate through the gears well and dont
> change gear until you get to at least 3000 revs it drives much better
> with no lag"
>
>
brzmi jak mój niedawny problem w Sprinterze CDI. Okazało się, że po
prostu rura doładowująca na zaciskaczu się przetarła, czego przy
pobieżnych ogledzinach w ogole nie było widac. Miałem idealnie takie
same objawy, odciecie jak nozem przy 3K, chyba ze wchodziło się na
kolejne biegi z dosc dużym żyłowaniem. Pod górkę nie mogłem 80kmh
wydobyć. Wymiana przewodu i 13 letni złom co najmniej 120 zamyka szybko
w kazdych warunkach i na nowo mozna wyprzedzac tiry ;)
--
@foe_pl
Następne wpisy z tego wątku
- 08.06.13 17:59 anacron
- 08.06.13 18:00 anacron
- 09.06.13 10:27 uPemek
- 10.06.13 18:51 DevilssóóN
- 24.06.13 11:11 anacron
- 24.06.13 11:12 anacron
- 25.06.13 23:51 j...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800