  • Data: 2012-04-07 02:01:22
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Apr 2012 00:30:58 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Każdy producent ma jakiegoś przysłowiowego trupa w szafie.

    To niech go pochowa z godnością i np. zwróci klientom pieniądze albo naprawi
    tak by już nie mieli problemów :)

    > No wiesz, parę modeli Maca też przeszło do legendy z powodu temperatur :)

    Jabłkami niespecjalnie się interesowałem, dopóki nie przyszedł czas na
    znalezienie następcy XPSa.

    > Dell nie. Asus tak.

    I w czym ten asus będzie lepszy od MBA? MożliwĹścią rozbudowy - nie
    potrzebuję, notebooka kupuję pod konkretne zastosowanie i gdy kończy się
    gwarancja szukam czegoś nowszego i sensowniejszego. Cena... ok, tylko czy
    obejmuje dysk SSD? No i pozostaje problem systemu - albo koszmarny windows
    bez wirtualnych desktopów (tak, NAPRAWDĘ mi ten brak przeszkadza), albo
    zabawa w kotka i myszkę przy instalacji linuxa na notebooku i walka ze
    sterownikami.

    > Kloca Latitude z Airem porównujesz?

    Aż taki kloc to nie jest - był porównywalny z XPSem, no może troszkę
    grubszy. Owszem, cięższy niż Air, ale jeszcze akceptowalny. Być może gdybym
    4 lata temu wiedział że Displayport służy do podłączenia m.in. HDMI i wybrał
    latitude zamiast XPS, to moje zdanie o DELLu by było zgoła odmienne :)
    Tak, wybrałem XPS bo miał wyjście HDMI. No i jeszcze trafiłem na okazję
    z wbudowaną kartą GSM, co było całkiem wygodne.

    > A co to ma ze sterownikami wspólnego?

    Twoje "kwestię windows i sterowników" zrozumiałem jako "kwestię wad windows czy
    kwestię problemów linuxa ze sterownikami...". W Windows problemów ze
    sterownikami nie uświadczyłem. Pod linuxem - owszem.

    > W Viście również działało sprawnie. XP to, wybacz, system,z 2001 roku.
    > Niejedno wtedy nie działało :)

    Ale jednak XP przez wiele lat był jedynym sensownym systemem MS, aż do
    wydania windows7.

    Nie XP, Win7.

    Pozdrawiam,
    --