  • Data: 2012-04-07 01:10:54
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Apr 2012 00:15:49 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Makówki nie są bezawaryjne. Nie są też awaryjne. One są BARDZO awaryjne. W
    > dodatku są prawie nieserwisowalne i zawierają tysiące drobnych skurw****
    > wobec użytkowników. Np. iMac G4 miał dwa gniazda modułów pamięci, jedno w

    [ciach]

    Podobną litanię mogę wymienić w oparciu o moje i znajomych doświadczenia
    z DELLem. O HP lepiej nie wspominać, bo oni to wręcz robią wszystko żeby
    klient po pierwszym zetknięciu z serwisem powiesił się na kablu od zasilacza.

    Tylko że to są wpadki, pechowe egzemplarze/modele a nie standard. Ja, gdy
    już gwarancja na mojego XPSa zbliżała się ku końcowi - długo szukałem
    następcy. I nie znalazłem niczego lepszego niż MBAir, jeśli chodzi o
    mobilność i wydajność.

    O brzydkich zagrywkach apple'a jeśli chdodzi o niekompatybilność sprzętu
    wiem - można uznać że "mówi się trudno" albo kupić inny komputer. Ja innego,
    który by spełniał moje wymagania nie znalazłem.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944