  • Data: 2012-04-06 12:23:10
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    Dnia Fri, 6 Apr 2012 09:35:40 +0200, J.F napisał(a):
    >Ile widziałeś kart Lucent Oricono Gold w pecetach?

    Ja zadnej nei widzialem, ale jakbys zaprzeczal sam sobie - albo to
    jest jakis specjalny produkt dla Apple, albo ze zlaczem PCMCIA pasuje
    do kazdego notebooka i nie tylko ... i wszedzie sie wykazuje wysoka
    awaryjnoscia ?

    >I dlatego Suna już nie ma - tak samo nie byłoby Apple bez ich
    >kościoła
    >nadgryzionego emejzingu.

    No ... moze po prostu nie umieli sobie kosciola zbudowac :-)

    >jakby czyni róznicę. Oprócz tego co jak co, ale wentylację, to główna
    >konkurencja ma niezła.

    No, oprocz "glownej linii" blaszakow, gdzie pudlo duze, a nawet
    rosnie, to sa jeszcze "markowe" pomysly. Malutkie, zgrabniutkie zeby
    sie na biurku zmiescily, a w srodku nie da sie palca wcisnac :-)

    P.S. w zasadzie kto teraz narzuca standardy w tej rzekomej "glownej
    linii" ?

    >A japkowni mści się właśnie to ich "designed in california" - w
    >typowym
    >komputerze biurowym albo domowym używanym w dużym mieście już po roku
    >na
    >radiatorze pod wentylatorem jest nie kurz - jest warstwa twardego
    >filcu z
    >tego kurzu. Normalny zbity materiał który można ciąć i kroić. Delle i
    >HPeki
    >zaczynają wyć wentylatorami, po 1.5 roku zaczynają się przegrzewać.
    >Ale Apple mają problemy z bilansem cieplnym już w Apple Store.

    Ale HP tez jest "designed in California" :-)

    I nie bardzo wiem w czym Texas ma byc lepszy :-)

    J.