  • Data: 2012-04-04 21:48:04
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    Skrypek, czy Ty się wcześniej nie nazywałeś Strzybyszewski, albo KAmiński?
    Zrób proszę coś dlamnie, a może nawet dla siebie. Przeczytaj ten wątek
    jeszcze raz, ale notuj na kartce ile razy użytkownik (zwolennik) iPhona
    obraził resztę świata, a potem reszta świata użytkownika iPhona. Podaj
    nam tu wyniki, zobaczymy która grupa ma "fioła"

    Z iphonem jest tak: Ilu ludzi, tyle potrzeb. Jeden potrzebuje małego
    ekranu, dużej baterii. wybierze iPhona.. raczej nie. inny wieeeelkiego
    ekranu. iPhone...? też nie. kolejny klawiatury, wiec wybierze.. też nie.
    Ja sobie pomyślę, ze jak już mam GPSa to przydałaby się jakaś porządna
    polska nawigacja. Może chociaż wyświetlić mapy UMP/Garmina. O ile się
    orientuje to beta AM androida jest 500razy bardziej używalna niż na
    iPhona, a weź pod uwagę że długi czas wogóle nie było nawigacji na
    polske. Kolejny powie że chce mieć 2 baterie wiec.. albo 2 karty sim,
    albo kartę pamięci.... Nie wiem ile jeszcze ograniczeń z pierwszych
    modeli pozostało, ale jak wyjaśnić fakt, że zwolennicy iPhona zarzekali
    się że transfer plików przez BT jest niepotrzebny, a potem nagle stał
    się przydatny?
    To nie urządzenie z jabłkiem na obudowie jest problemem, bo przecież
    każdy z nas jest wstanie wyliczyć parę wad i ograniczeń swojego
    telefonu. Tu chodzi o ludzi! taki motłoch, który niema pojęcia o
    historii techniki, wraz z wzięciem do ręki iPhona odkrywa że przenośne
    urządzenie odtwarza filmy, mp-trójki przez białe słuchawki, robi
    zdjęcia.. i nawet można głosowo coś tam wybrać.. i takie ładne jest....
    Spróbuj takiemu (właśnie Tobie?) wytknąć wadę takiego przedmiotu
    uwielbienia - jak zareaguje? Spokojni dopowiedzą - a mnie ograniczenia
    nie przeszkadzają, nic więcej nie potrzebuje. jak go zapytasz to poco
    wydał fortune na zakup czegoś, co można zastąpić dowolnym pda z
    windowsem albo androidem? nie odpowie. Niestety większość posiadaczy
    iPhona zareaguje na każdy zarzut agresją. Niestety, ku uciesze reszty
    świata będą kręcili się w kółko, obnażając kły, gryząc każdego kto
    próbuje podejść, a czasami kąsając własny ogon.....
    Jaśniej już nie potrafie.
    ToMasz