  • Data: 2012-04-05 09:53:27
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Apr 2012 23:33:18 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Troll Waldek napisał, że telefon nie powinien mieć większego ekranu niż
    > cztery cale, a jak ktoś chce więcej to powinien kupić tablet. W imię czego,
    > ja się pytam.

    A ty napisales ze nie powinien miec wiecej niz 4.7" bo sie do kieszeni nie
    miesci. Moze macie rozne kieszenie :-)

    > Tak. Rysik dzielnie rozwiązuje problem zbyt drobnego GUI na zbyt małym
    > ekranie lub niereagującym na palce. Tylko że to są problemy rozwiązane już
    > pięć lat temu w ajfonie.

    GUI to moze nawet dostosowane do ekranu i sprawnie sie obsluguje, ale
    czytales - odpalamy Citrixa, laczymy sie z serwerem firmy, i trzeba wybrac
    "Restart" a w zadnym przypadku nie "Shutdown".

    Zreszta i na GUI - jeden bedzie narzekal ze mu sie pod palcem mieszcza trzy
    kontakty naraz, drugi palce ma cienkie, ale konktaktow do przewijania
    tysiac.

    J.