  • Data: 2012-04-04 18:00:56
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości
    >Ciekawie jak to wygląda w realu. ;-) Np. teraz siedzę sobie na
    >szkoleniu
    >Citrix. 18 osób w sumie.

    No i dlatego wszyscy w garniturach :-)
    Spytaj jak chodza w pracy.
    No i jeszcze kwestia gdzie pracuja, bo czasem "dress code" obowiazuje.

    >Z telefonów 1 iPhone. No dwa bo mój
    >wyłączony w plecaku leży jako zapas ewentualny. Reszta - jak patrzę
    >po
    >stole - mniej więcej po połowie różne telefony z androidem i
    >Blackberry. Nie ma żadnego dumbofonu i żadnego WP. Ale to chyba tak
    >jest
    >że admini którzy muszą być dostępni preferują pewne rozwiązania i
    >marki
    >sprzętu.

    Citrix (klient) dziala na iPad :-)
    Na iphone byc moze tez, ale czy to ma sens ?
    Choc i tak chyba wiekszy niz uzywanie na ekranach o mniejszej
    rozdzielczosci.

    >Bo np. laptopy na stole to 10 Dell, 6 Lenovo i pojedyncze HP i
    >Sony. Nie ma żadnego Apple, Asusa, Acera czy Toshiby. ;-)

    Jak to jest szkolenie z Citrixa, to brak Apple chyba nie dziwi.
    Dodatkowo szkolenie dla administratorow z Polski, wiec tez mniej
    dziwi - niepopularny to u nas system w biznesie i tyle.

    Co do reszty to juz nie bylbym taki pewny wnioskow - mozesz zrobic
    ankiete o motywach wyboru.
    Lapki w ogole uzytkownikow, czy szkoly ?

    J.