  • Data: 2012-04-04 18:52:43
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No nie wiem, nie wiem ... okreslenie nerd pasuje mi raczej do tego
    > http://www.guardian.co.uk/technology/2010/jan/28/app
    le-ipad-mobile-phones

    > I nie mam tu na mysli atakow personalnych, tylko taki bezosobowy
    > przyklad zafascynowania duzym ekranem :-)

    Ale co ma tablet do telefonu? Nie mieszaj. Popularne już 4,3'' to nie jest
    jakiś specjalnie duży ekran. Nawet 4'7'' to nie jest jeszcze wielkie
    urządzenie. Więcej nie warto, bo się przestaje mieścić w kieszeni i zaczyna
    być niezbędna obsługa dwoma rękami.
    Tymczasem troll Waldek dorabia sobie ideologię, bo ma małego (PDA z
    rysikiem).