  • Data: 2012-04-04 15:39:00
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy czujesz się teraz jak debil, bo telefony i komputery się
    > rozpowszechniły? To znajdź sobie inne hobby i się nie "flustruj".

    Cóż za mylne wnioski, ja się bardzo cieszę, że powstają takie sprzęty. Im
    więcej tego szajsu da się opchnąć motłochowi tym większy zysk. Elektronika
    staje się tym czym się staje bo koncerny widzą w tym $$$ i tylko dlatego.
    Społeczeństwo głupie to i dostaje idiotoodporne namiastki urządzeń i się
    cieszy bo może kupić różowego laptopa w kwiatki. Dla mnie 'jeden narzad' co
    sprzedam człowiekowi z ulicy, może być i 'adapter wifi na usb' - ciekawe
    gdzie tam się wkłada płyte i jaką. :D