  • Data: 2012-04-04 13:21:29
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-04-04, o godz. 13:10:22
    AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > mialem iPhona4 i nie zostalem jego fanem - dlaczego?

    Ciekawie jak to wygląda w realu. ;-) Np. teraz siedzę sobie na szkoleniu
    Citrix. 18 osób w sumie. Z telefonów 1 iPhone. No dwa bo mój
    wyłączony w plecaku leży jako zapas ewentualny. Reszta - jak patrzę po
    stole - mniej więcej po połowie różne telefony z androidem i
    Blackberry. Nie ma żadnego dumbofonu i żadnego WP. Ale to chyba tak jest
    że admini którzy muszą być dostępni preferują pewne rozwiązania i marki
    sprzętu. Bo np. laptopy na stole to 10 Dell, 6 Lenovo i pojedyncze HP i
    Sony. Nie ma żadnego Apple, Asusa, Acera czy Toshiby. ;-)

    Zdrówko