eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJuż wiadomo, gdzie się można dodzwonić, dzwoniąc na 1819191 (przynajmniej w Heyah :-))Re: Już wiadomo, gdzie się można dodzwonić, dzwoniąc na 1819191 (przynajmniej w Heyah :-))
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Już wiadomo, gdzie się można dodzwonić, dzwoniąc na 1819191
    (przynajmniej w Heyah :-))
    Date: Thu, 10 Mar 2011 12:07:12 +0000 (UTC)

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Najlepszym przykładem są AUSy alarmowe: 112 wybrany z terminala będącego
    > w zasięgu sektora C02822 kieruje połączenie do Pcimia Górnego, a z
    > sektora C02833 do Pcimia Górnego. A sektory C02822 i C02833 są
    > obsługiwane przez tą samą stację bazową, stojącą na granicy powiatów.

    Z tymi sektorami, to ja rozumiem, ale to akurat najgorszy przykład.
    Bo z przytoczonego dokumentu można wnioskować, że i z Pcimia górnego
    i z Dolnego wywołania AUS w Heyah pójdą i tak do Myślenic. Przynajmniej
    T-Mobile tak sobie tego życzy, choć nie wiem jak chce to osiągnąć.
    Stąd moje pytanie.

    Sztucznie utrzymywane strefy numeracyjene są dzisiaj idiotyzmem nie
    mniejszym od idiotyzmu numeracji AUS. Jak się oba idiotyzmy skrzyżuje,
    wychodzi idiotyzm do kwadratu.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?