eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJuż wiadomo, gdzie się można dodzwonić, dzwoniąc na 1819191 (przynajmniej w Heyah :-))Re: Już wiadomo, gdzie się można dodzwonić, dzwoniąc na 1819191 (przynajmniej w Heyah :-))
  • Data: 2011-03-10 23:49:43
    Temat: Re: Już wiadomo, gdzie się można dodzwonić, dzwoniąc na 1819191 (przynajmniej w Heyah :-))
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Ewnetualnie można dopuścić ogólnopolskie, ale właściwie po co? Jak
    > zwykły numer nie wystarcza, to są jeszcze 800 i 801 (ten drugi
    > oczywiście płatny dla wzywającego taniej od zwykłego, a nie te
    > dzisiejsze dziwolągi).

    Jeśli tanie, to IMHO w praktyce oznacza pozostawienie tylko 801 płatnych
    "1 impuls za połączenie", bo dla reszty odpowiednik stacjonarny będzie
    lepszy cenowo.

    > A, właśnie, a propos płatny, ukrycie w numerach skróconych numerów
    > premium to jest skandal bardzo grubego rzędu. I tym się powinna zająć

    Zwłaszcza, że nie można onych premiumów zablokować (to znaczy z
    technicznego punktu widzenia pewnie dasie, tylko co z tego ma klient).

    Nawiasem mówiąc, dla mnie, gdy dzwonię z domu, AUSy, nawet te płatne
    "normalnie-lokalnie" i tak są za drogie w porównaniu z normalnymi
    stacjonarnymi 9-cyfrowymi :-):
    http://www.netia.pl/files/oferta/Zalaczniki/2011/cen
    nik_-_non_stop.pdf

    Przemek