  • 11. Data: 2020-04-19 13:48:15
    Temat: Re: Jeszcze większe pijebańce?
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Idę o zakład że gdyby prezes ogłosił że trzeba założyć na łeb torbę z Biedry to spory
    procent społeczeństwa zapytałby tylko czy można zrobić otwór gębowy czy tylko na oczy
    ;-)

    Ps nigdy nie widziałem tylu spacerowiczów w podeszłym wieku co w ostatnich
    tygodniach. Niemieccy lekarze zalecają wzmacnianie odporności więc dziadki drepczą.

  • 12. Data: 2020-04-19 15:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Przypomnę, konkretnie nazwałem głoszona przez ciebie teorię.
    > Bardzo ci się to nie spodobało. :-)

    Musiało być jednak mało konkretnie albo ogólnie mało mnie to obeszło bo
    nie pamietam ;-D
    Mam jednak wrazenie ze obserwujac kilka twoich rozmow rowniez z innymi
    osobami wszystkie koncza sie tak samo - poziom sie obniza i robi sie
    jakos tak nieprzyjemnie...

    > Pozamykali na sobotę i niedzielę w dodatku z zaskoczenia.
    > To tak żebyś miał dobre porównanie.

    Ale mnie juz sama proba relatywizowania poprzez porownanie do Turcji
    irytuje.

    > Formą manipulacji jest krytyka przedpiscy do której potem nie
    > chcesz się przyznać.

    Nie napisałem ze nie było krytyki.
    Napisałem ze w najlepszym razie była niewielka, imo jak najbardziej w
    ramach dozwolonej w zakresie rozmowy.
    Krytyka pogladu, nie rozmowcy.
    Czymze byłaby rozmowa jeżeli nie wymiana krytycznych pogladów?
    Wiec moze zamiast odbierania argumentów ad personam - odnies sie
    merytorycznie do takiego sposobu argumentacji?
    Czy dla ciebie rzeczywiscie odzywka "a u was bija murzynów" uspokaja i
    poprawia ci humor?

    > Ale powstrzymać się nie potrafisz. ;-P

    Bo ja tego nie robię po to zeby jakas korzysc osiągnać.
    Wiec kwestia wartosci jest drugorzedna.
    A niech inni tez maja szanse wyrobienia sobie własnego zdania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 13. Data: 2020-04-19 17:12:01
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-19 o 15:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Mam jednak wrazenie ze obserwujac kilka twoich rozmow rowniez z innymi
    > osobami wszystkie koncza sie tak samo - poziom sie obniza i robi sie

    Lamentowałeś tak głośno i tak długo że mam wrażenie że pamiętasz
    ale nie chcesz tego przyznać. :-)

    > Ale mnie juz sama proba relatywizowania poprzez porownanie do Turcji
    > irytuje.

    Ciebie irytują moje wpisy, porównania robione przez innych
    cię nie irytują.

    > Nie napisałem ze nie było krytyki.
    > Napisałem ze w najlepszym razie była niewielka, imo jak najbardziej w
    > ramach dozwolonej w zakresie rozmowy.

    I dalej uprawiasz manipulacje.

    > Krytyka pogladu, nie rozmowcy.

    Ten pogląd nie ja jeden wyraziłem, ale dyskutujesz tylko
    ze mną.

    > Czymze byłaby rozmowa jeżeli nie wymiana krytycznych pogladów?
    > Wiec moze zamiast odbierania argumentów ad personam - odnies sie
    > merytorycznie do takiego sposobu argumentacji?

    A ty kiedy się odniesiesz merytorycznie?

    > Czy dla ciebie rzeczywiscie odzywka "a u was bija murzynów" uspokaja i
    > poprawia ci humor?

    Nie.
    Z tego co spostrzegłem tobie poprawia humor

    > Bo ja tego nie robię po to zeby jakas korzysc osiągnać.

    Wiem, ty ją próbujesz osiągnąć, ale nie bardzo wychodzi.

    > Wiec kwestia wartosci jest drugorzedna.
    > A niech inni tez maja szanse wyrobienia sobie własnego zdania.

    Byle nie w sprawie informacji o Turcji.
    Moralność Kalego. :-)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2020-04-19 22:01:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-18 o 23:34, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 18 Apr 2020 15:13:26 +0200, w
    > <5e9afe9f$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <r...@g...com>

    > [...]
    >
    > Cieszymy się, że wynalazłeś jakieś przypadki jeszcze bardziej "ciekawych"
    > zarządzeń, ale metoda chwalenia przez pokazywanie pojedynczych gorszych
    > przypadków to dno i żenada.
    >
    > PS. W Danii dzieciaki zaczynają wracać do szkół. Studenci już wrócili (czy tam
    > od poniedziałku). A u nas minister radośnie ogłasza, że dzieciaki przez 2 lata
    > nie będą chodziły do szkół :D.

    Za 2 lata przekonamy się, czy przeżyje więcej Polaków, czy Duńczyków :-)
    Powinni wypuścić takiego wirusa, który by zarażał tylko tych, którzy w
    niego nie wierzą ;-)

  • 15. Data: 2020-04-19 22:43:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-19 22:01, Poldek wrote:

    > Za 2 lata przekonamy się, czy przeżyje więcej Polaków, czy Duńczyków :-)

    Starszych czy młodszych?

    > Powinni wypuścić takiego wirusa, który by zarażał tylko tych, którzy w
    > niego nie wierzą ;-)

    Aha aha.

  • 16. Data: 2020-04-19 23:41:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A to dla ciebie kk jakaś różnica? Załóżmy że najlepiej będzie jak by po połowie było.

  • 17. Data: 2020-04-20 08:45:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    napisał(-a):

> [...]

    >(czy tam
    >od poniedziałku). A u nas minister radośnie ogłasza, że dzieciaki

    W NYC chyba juz po epidemii
    https://www1.nyc.gov/site/doh/covid/covid-19-data.pa
    ge

    Miesiac i ... 8811 zmarlych plus prawdopodobnie ze 4 tys
    nieprzetestowaych.
    dobija chyba do 10+5, jesli nie 12+6
    ... a wladza co ? Stay at home. i nos maske.

    NYC liczy ok 8.5 mln mieszkancow.

    A swoja droga to jestem ciekaw - wszyscy zdazyli sie tam juz zarazic,
    tylko niektorzy z natury odporni (albo wczesniejszego zarazenia),
    czy spozniona izolacja daje efekty ?

    Ale czy przy duzej liczbie zarazonych moze dac efekty ?
    Musialby taki nieswiadomy nosiciel przez te ok 2 tyg zarazic srednio
    mniej niz jedna osobe ... a potem i tak sie przywlecze i znow bedzie
    epidemia ...

    J.

  • 18. Data: 2020-04-20 10:46:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-04-18 o 17:59, Budzik pisze:
> [...]
    > sie ze gdzie indziej bija murzynów?
    > Robi ci sie na sercu lzej jak sie dowiesz ze inni maja gorzej?

    https://www.facebook.com/ObronimyDinozaury/photos/a.
    349304615671459/603062433629008/?type=3&theater

    :-)

    T.

  • 19. Data: 2020-04-20 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > https://www.facebook.com/ObronimyDinozaury/photos/a.
    349304615671459/6
    > 03062433629008/?type=3&theater

    CZyli jednak lzej na sercu. Spoko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 20. Data: 2020-04-20 13:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > NYC liczy ok 8.5 mln mieszkancow.

    Słuchałem dzis wywiadu z jakas babką co mieszka na manhatanie - mowi ze w
    parku pełno ludzi, bez maseczek.
    A na ulicach nawet jakbys chcaił to nie ma szans nie przemiszczac sie w
    tłoku.
    W sklepach wszystkiego brakuje, na papier toaletowy mozesz miesiac czekac
    a rolka ze 2 dolce...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami