  • 21. Data: 2020-04-20 18:37:59
    Temat: Re: Jeszcze większe pijebańce?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-19 23:41, Zenek Kapelinder wrote:
    > A to dla ciebie kk jakaś różnica? Załóżmy że najlepiej będzie jak by po połowie
    było.

    Dla mnie? O naród chodzi !!! Nie będzie po połowie bo jak wiadomo wirus
    nie wirus starszych bardziej dotyka. Ktoś nawet chciał wirusa zmieniać
    by odwrotnie działał.

  • 22. Data: 2020-04-20 23:04:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsABA57A90A8A33budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    https://www.youtube.com/watch?v=1dpePc1O_I8

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 23. Data: 2020-07-21 22:32:02
    Od: u...@o...pl

    W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 17:19:55 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Lamentowałeś tak głośno i tak długo że mam wrażenie że pamiętasz
    > ale nie chcesz tego przyznać. :-)

    ano, jesteś kretynem

    nie pozdrawiam ciebie kretynie

  • 24. Data: 2020-07-22 13:21:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > od poniedziałku). A u nas minister radośnie ogłasza, że dzieciaki przez 2 lata
    > nie będą chodziły do szkół :D.

    daj źródło - chcesz bym na zawał zszedł?

  • 25. Data: 2020-07-22 14:03:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oj tam oj tam, szkoły mają swoje dobre strony:
    www.bild.de/video/clip/news-ausland/am-helllichten-t
    ag-geschehen-knick-knack-und-das-mitten-auf-dem-schu
    lhof-71720978.bild.html
    No chyba że Ty od tego zawał...

    -----

  • 26. Data: 2020-07-22 16:02:23
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 14:03, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > www.bild.de/video/clip/news-ausland/am-helllichten-t
    ag-geschehen-knick-knack-und-das-mitten-auf-dem-schu

    nie znam niemieckiego ale film chyba komentarza nie wymaga:)
    :]

  • 27. Data: 2020-07-22 19:09:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak pamiętam z RTL z lat 90-tych, cyt.:
    "Ja, ja, ja, ja, ja, jaa..."

    -----

  • 28. Data: 2020-07-22 23:18:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 19:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak pamiętam z RTL z lat 90-tych, cyt.:
    > "Ja, ja, ja, ja, ja, jaa..."
    >

    > -----

    Mało pamietesz:)
    Jeszcze było "ja ser gut, sznele"
    a tylko jeden film obejrzałem :)

    --
    Janusz

  • 29. Data: 2020-07-23 10:08:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 23:18, Janusz pisze:

    > Mało pamietesz:)
    > Jeszcze było "ja ser gut, sznele"
    > a tylko jeden film obejrzałem :)

    Ja pamiętam "komm zurück" na polu minowym ("Helga, komm zurück!")
    oraz "hände hoch!" i "speck! speck!" z jakiegoś filmu wojennego.

  • 30. Data: 2020-07-23 13:02:14

    Wed, 22 Jul 2020 13:21:03 +0200, w <rf97pl$2u57k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    sirapacz <n...@s...pl> napisał(-a):

    > daj źródło - chcesz bym na zawał zszedł?

    Przecież wybory nie są możliwe przez 2 lata, to jak szkoła ma być? :D