eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJeszcze o niepotrzebnych przegladachRe: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jeszcze o niepotrzebnych przegladach
    Date: Wed, 26 Jan 2022 18:49:40 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <sss1jv$ehk$1@news.icm.edu.pl>
    References: <sspmal$cl7$1$horizn@news.chmurka.net> <ssr35l$12lq$1@gioia.aioe.org>
    <ssr3h5$bre$1$horizn@news.chmurka.net>
    <61f12619$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 26 Jan 2022 17:49:51 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
    logging-data="14900"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.5.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <61f12619$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2700955
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 26.01.2022 o 11:44, nadir pisze:
    > W dniu 26.01.2022 o 10:16, K pisze:
    >
    >> To samo z windami w blokach, dopoki jezdza gora dol to nikogo nie
    >> powinno interesowac, a nie UDT naciaga biedne spoldzielnie na jakies
    >> przeglady i zleca usuniecie fikcyjnych usterek!
    >
    > Niestety ale tak poniekąd jest.
    > W mojej firmie UDT nie dopuściło do eksploatacji windy tylko z tego
    > powodu, że nie działał tak jak powinien system powiadamiania. Firma
    > która windę wyprodukowała, bodajże OTIS, miała jakieś centrum
    > powiadamiania o awariach dźwigu pod numerem telefonicznym, który był
    > zaszyty gdzieś w ich oprogramowaniu. Problem był taki, że w między
    > czasie zmienił się i sam numer, i firma, która dźwig konserwowała. No i
    > wyszedł spór między producentem a serwisem, kto, jak i gdzie ma ten
    > numer powiadamiania obsługiwać.
    > Dźwig technicznie był sprawny i spełniał wszystkie wymogi
    > bezpieczeństwa, ale pan z UDT był zdania, że system powiadamiania, który
    > dzwoni w pustkę zagraża użytkownikom windy i jej nie dopuścił.
    > Przez około 10 lat eksploatacji dźwigu, tylko raz, jedna osoba użyła
    > tego numeru alarmowego gdy się winda zablokowała i musiała ponad godzinę
    > czekać aż centrum powiadamiania ustali najbliższą w okolicy firmę/osobę,
    > która nieszczęśnika z windy wypuści. Okazało się, że taka osobą,
    > przeszkoloną do awaryjnego uwalniania był pracownik naszej firmy, do
    > którego wszyscy numer mają i znają. I od tamtej pory nikt nie używa
    > oryginalnego przycisku powiadamiania alarmowego.

    Czy to ja? Jak zrobili nową windę to wdusiłem przycisk nieopatrznie :-)
    Generalnie przyciski żądań działają radośnie. Kasują się żądania. Jakiś
    czujnik zaprojektowano by był nadgorliwy. W windzie śmierdzi. Ludzie
    boją się nią jeździć.

    > Żeby było ciekawiej drugi dźwig obok, podobno technicznie taki sam, ale
    > był wyprodukowany w trochę wcześniejszym nie ma powiadamiania alarmowego
    > na numer telefoniczny tylko zwykły dzwonek, więc przechodzi badania UDT
    > bez problemu.

    Druga winda jest ok, ale nie mają wspólnego systemy przywoławczego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: