  • Data: 2020-07-08 16:36:30
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:llm649rgwg7t.2zh8bn53wvvk$....@4...n
    et...
    Dnia Wed, 8 Jul 2020 15:47:25 +0200, cef napisał(a):

    >Żyjesz w społeczeństwie o shierarchizowanej strukturze. Ta decyzja
    >była
    >wolna tylko że na wyższym poziomie organizacji. Można było wybrać
    >"nic
    >nie robimy i mamy katastrofę klimatyczną" albo "coś robimy i ją
    >minimalizujemy albo i jej zapobiegamy". Decydenci wybrali. O motywy
    >pytaj sam :)
    >Przecież przesiadamy się na EV nie dlatego że tak nam się podobają.

    Nie, dlaczego - mnie sie koncepcja Tesli ładowanej z paneli
    slonecznych lub wiatrakow bardzo podoba.
    Jeszcze tylko zeby cena byla przystepna, przejezdzala 600km z
    predkoscia 150, i ladowanie po tych 600km bylo szybkie :-)

    Zgodze sie nawet na 300 km zasiegu, o ile ladowanie bedzie trwalo
    kilka minut.

    A wladze ... na razie jeszcze mamy demokracje, wladza jest wybieralna.

    J.