  • Data: 2020-07-08 16:14:55
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 8 Jul 2020 15:47:25 +0200, cef napisał(a):

    > Prawdziwy wolny wybór :-)

    Żyjesz w społeczeństwie o shierarchizowanej strukturze. Ta decyzja była
    wolna tylko że na wyższym poziomie organizacji. Można było wybrać "nic
    nie robimy i mamy katastrofę klimatyczną" albo "coś robimy i ją
    minimalizujemy albo i jej zapobiegamy". Decydenci wybrali. O motywy
    pytaj sam :)
    Przecież przesiadamy się na EV nie dlatego że tak nam się podobają.
    --
    Jacek
    I hate haters.