eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJeszcze o elektrycznychRe: Jeszcze o elektrycznych
  • Data: 2020-07-01 20:30:00
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Za to Ty wiesz że w kościele dzwonią tylko nie wiesz w którym. Zaczęło się od tego że
    jak obciążyć siec to skutkuje to obciążeniem turbozespołu i zaczyna się on wolniej
    obracać bo ma ciężej. Jak się wolniej obraca to spada częstotliwość. Jak spada
    częstotliwość to silniki zaczynają się wolniej obracać i jako skutek uboczny
    wynikający z obniżenia się Xl wzrasta pobierany przez nie prąd. Do pewnego momentu
    napięcie daje utrzymać na odpowiednim poziomie. Klient płaci więcej za prąd chociaż
    spada mu wydajność bo silniki się wolniej obracają. Może założyć falowniki ale
    lokalne podniesienie częstotliwości do 50Hz spowoduje jeszcze większy pobór prądu z
    sieci. Czy jak włączę transformator od halogenów to zmienię częstotliwość pytasz.
    Oczywiście że zmienię częstotliwość w sieci tylko może nie być na tyle dokładnych
    przyrządów żeby to zmierzyć. To tak jak z oparciem się o filar betonowego mostu
    kolejowego. Ugnie się ale Ty tego ugięcia nie zmierzysz. Czy jeśli nie potrafisz
    zmierzyć ugięcia mostu albo zmiany częstotliwości z ww przykładu to znaczy że w
    tamtych układach nic się nie zmieniło?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: