  • Data: 2020-06-29 18:59:59
    Temat: Re: Jeszcze o elektrycznych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś nie wyróżniam górników. Reszta to takie same batony jak
    > górnicy.

    No widzisz! A reszta jakos daje rade pracowac w miejscahc które nie
    musza byc sztucznie utrzymywane.
    Wiec górnicy tez dadza rade.

    > Już Ci kiedyś wytłumaczyłem na przykładzie że kurier to
    > praca wymagająca inteligencji. Udowodniłem że IQ=90 dla kuriera to
    > w sam raz bo o ile żeby zapierdalać z paczkami na piąte piętro
    > potrzeba nie więcej niż 80 to żeby zdać na PJ trzeba minimum 90.

    Tobie sie wydaje ze cokolwiek udowodniłes bo nie rozumiesz co to znaczy
    przeprowadzic dowód.
    Jedyne co udowodniłes to to ze chcesz być złosliwy i tylko braki w
    inteligencji nie pozwalaja ci zrozumiec jak bardzo walisz na oslep.

    > Te dwie wartości się nie sumują. Żadnej tezy nie zamierzam bronic
    > bo dla takich co mają max 90 nie warto.

    Klasycznie. Jak przychodzi do konkretów to ty nie masz czasu, nie
    warto, nie masz w dowodzie etc.

    > Podważałem i poważam idee
    > zakładania paneli bo to się zwyczajnie nie opłaca

    komu sie nie opłaca?

    > a na dodatek
    > zubaża państwo bo sami nie produkujemy paneli.

    Własnie wczoraj czytałem ze np taki brukbet robi panele.

    > Jeśli coś ma być
    > masowo sprzedawane w jakimś państwie to musi być w tym państwie
    > masowo produkowane.

    I dlaczego nie produkujemy?
    Przeciez miało byc wstawanie z kolan, inwestycje, gospodarka 75.0 i
    inne takie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam