  • 1. Data: 2013-02-22 11:33:40
    Temat: Jeszcze o AERO - zasięg, smartfon
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wrzuciłem karte AERO do mojego Samsunga Galaxy s plus
    Pokazało mi zasieg ale bez zadnego 3G, H i tp. tylko nad ikoną zasięgu jest
    małe R (roaming?)

    Czy to onzacza, ze po prostu u mnie w mieszkaniu nie ma zasiegu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 2. Data: 2013-02-22 14:22:50
    Temat: Re: Jeszcze o AERO - zasięg, smartfon
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-22 11:33, Budzik pisze:
> [...]
    > małe R (roaming?)
    >
    > Czy to onzacza, ze po prostu u mnie w mieszkaniu nie ma zasiegu?

    Jest zasięg, tylko Aero2 i Plus coś pokombinowali ostatnio z
    nadajnikami. A i może to zależeć od telefonu. Ja np. w Samsungu Monte
    mam sieć jako Areo2, a gdy przełożę do tabletu to pokazuje jaki roaming
    Plusa.

  • 3. Data: 2013-02-22 18:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@y...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > nadajnikami. A i może to zależeć od telefonu. Ja np. w Samsungu Monte
    > mam sieć jako Areo2, a gdy przełożę do tabletu to pokazuje jaki

    No tak, ale właczenie przegladarki w telefonie skutkuje informacją, że nie
    ma dostepu do internetu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 4. Data: 2013-02-22 20:12:32
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 22 Feb 2013 17:00:13 +0000 (UTC), Budzik wrote:

    > No tak, ale właczenie przegladarki w telefonie skutkuje informacją, że nie
    > ma dostepu do internetu.

    A Data Roaming masz wlaczony?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2013-02-23 00:24:52
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.02.2013 11:33, Budzik pisze:
> [...]
    > małe R (roaming?)
    >
    > Czy to onzacza, ze po prostu u mnie w mieszkaniu nie ma zasiegu?

    nie. generalnie aero2 ma tak nakombinowane że telefony nie radzą sobie z
    zasięgiem. o ile znam serie galaxy, to tam jest całkiem skopane z
    zasięgiem.
    weź znajdź poradnik, jak ustawić telefon i do dzieła. nie patrz na
    kreski tyko czy jest "internet" czy niema.
    popatrz na mapę btsearch.org.
    Z innej strony. Ja używam na codzień aero2 i na śląsku conajmniej w 2
    lokalizacjach Aero2 działa dopiero jak widzę okiem nadajnik. (500-800m)
    Tu na grupie dowiedziałem się że można jechać z Warszawy do Berlina i
    pomimo że nadajniki są 10-20km od drogi - jest zasięg.
    ToMasz

  • 6. Data: 2013-02-23 04:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@b...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A Data Roaming masz wlaczony?

    tak, oczywiscie

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 7. Data: 2013-02-23 10:02:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 23 Feb 2013 00:24:52 +0100, ToMasz wrote:
    > Z innej strony. Ja używam na codzień aero2 i na śląsku conajmniej w 2
    > lokalizacjach Aero2 działa dopiero jak widzę okiem nadajnik. (500-800m)

    Tzn sprawdzales jak jest tylko w 2 miejscach, czy znalazles dwie dziury?

    > Tu na grupie dowiedziałem się że można jechać z Warszawy do Berlina i
    > pomimo że nadajniki są 10-20km od drogi - jest zasięg.

    Ja pisalem o CMK w tamtym wątku. I oczywiscie, dziury są, jak u każdego
    opa na tej trasie, ale generalnie nie jest tak jak kiedys, ze przez
    szybką część trasy o Aero2 można było zapomnieć.

  • 8. Data: 2013-02-23 11:47:29
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-02-2013 00:24, ToMasz pisze:

> [...]
    > Tu na grupie dowiedziałem się że można jechać z Warszawy do Berlina i
    > pomimo że nadajniki są 10-20km od drogi - jest zasięg.

    tylko ze btsearch bazuje na pozwoleniach i jest mocno niedokładne. w
    swoim miescie widze sporo stacji ktorych nie ma i nie widzę takich ktore sa.

  • 9. Data: 2013-02-23 14:15:12
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.02.2013 10:02, Michal Tyrala pisze:

    > Tzn sprawdzales jak jest tylko w 2 miejscach, czy znalazles dwie dziury?

    od domu 1p. , mam blizej niż kilomoetr pieszo do btsa. mimo to zasięg
    40% daje możliwość pingowania a nie korzystanie z netu. antena na dachu
    która już widzi BTSa poprawia zasięg do 65-75% i wszystko śmiga. W
    Katowicach, było nie było większe miasto to samo. z okna widać bts, w
    głębi budynku - dupa blada. przy oknie - śmiga.

    ToMasz

  • 10. Data: 2013-02-23 14:30:27
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 23 Feb 2013 14:15:12 +0100, ToMasz wrote:

> [...]
    > Katowicach, było nie było większe miasto to samo. z okna widać bts, w
    > głębi budynku - dupa blada. przy oknie - śmiga.

    Teraz jasne :-)
    Ale to się powtorze -- duze miasto nie gwarantuje absolutnego zasiegu.

    Ja pracuje w budynku, gdzie jest elewacja z blachy i okna ppoż. Dobry
    zasięg ma tam Plus, bo jego BTSa widac z okna i jest może w odleglosci
    50m. Katowice, 3 maja, wiec totalne centrum.
    Troche żelbetu, albo stare metrowe sciany kamienicy i tez jest wesoło :-)
    Jakbyśmy stali karton-gipsem byłoby pewnie znacznie lepiej ;-)