  • 31. Data: 2012-11-05 22:56:09
    Temat: Re: Jestem wróżką...
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:509800d6$0$26708$65785112@news.neostrada.pl...

    > I tam - jak poszedłem do jednego takiego bez stopów, to usłyszałem
    > sp***** ;) No, ale to nie reguła - jak młodemu z dostawczaka
    > powiedziałem na skrzyżowaniu, że mu się choinka robi przy hamowaniu,
    > to grzecznie podziękował i zjechał sprawdzić dokładnie co się dzieje.
    > Oszołomów trochę jest, ale raczej nie jest to zbyt powszechne.

    No, na szczescie nie jest. Jak sie na CB rzuci, ze ktos nie ma swiatla, to w
    99% dziekuje (pomijam wolanie do wlascicieli Octavii, ze nie maja swiatel z
    tylu :-), ale to juz coraz rzadziej).
    Ale jak patrze czasem na samochody z potrojnymi (albo i wiecej) zarowkami
    pozycyjnymi z tylu, gdzie na 6 pali sie najwyzej polowa, to sie zastanawiam,
    czy od nowosci sprawdzili choc raz swiatla.

    --
    Axel

  • 32. Data: 2012-11-05 23:20:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Nov 2012 19:46:28 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > a ja jestem szczerze ciekaw co by było, gdyby akcja znicz zniknęła pewnego
    > roku...

    Nic. Tzn nic specjalnego.

    > Ciekawe kto by sie zdziwił.

    "w wyniku odwolania akcjio znicz spadla ilosc pijanych kierowcow" :-)

    J.

  • 33. Data: 2012-11-05 23:27:32
    Od: tÎż

    Rafał \"SP\" Gil wrote:

    > Przypominam historię: jadę z kocem holowniczym (jego końcówką) w
    > uchwycie do holowania ...
    >
    > Na "każdych światłach" dowiadywałem się, że mam szmatę w wydechu ...

    Kto normalny obwiązuje uchwyt kocem?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 34. Data: 2012-11-05 23:48:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-05 21:28, Artur Maśląg pisze:
    > Napiszę wprost - w moim mniemaniu policja jednak
    > zbyt rzadko reaguje na różne debilne zachowania kierowców
    > w normalnym ruchu.

    Prawie wcale nie reaguje... - to właściwsze określenie.

  • 35. Data: 2012-11-06 00:57:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-05 23:48, anacron pisze:

    > Prawie wcale nie reaguje... - to właściwsze określenie.

    No ... komendant tylko kawkę pije i w stołek pierdzi z
    motylińskim ... a mógłby się do roboty wziąć, anacrona za
    pedofilię ptrzetrzepać :) , to i windows lewy by wyszedł ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 36. Data: 2012-11-06 08:06:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > No ... komendant tylko kawkę pije i w stołek pierdzi z motylińskim ... a
    > mógłby się do roboty wziąć, anacrona za pedofilię ptrzetrzepać :) , to i
    > windows lewy by wyszedł ...

    Ty na prawdę masz coś z głową. Przykre.

  • 37. Data: 2012-11-06 11:35:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-06 08:06, anacron pisze:

    > Ty na prawdę masz coś z głową. Przykre.

    Polemizowałbym kto.

    Nie myślałeś, żeby swoje uwagi nt działania policji przekazać
    komendantowi ? No choćby jego nieletnim dzieciom :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 38. Data: 2012-11-09 18:07:43
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Zieeeeew ;)
    > Odpalam też długie i pięknym za nadobne, chyba, że za motonitą leci inny
    > użyszkodnik.

    Głupi Rafał Gil musi się odgryźć i oślepiać, nie?

  • 39. Data: 2012-11-09 18:08:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Polemizowałbym kto.

    Głupi Rafał Gil wie co znaczy polemizować? :) O! Nowość.

  • 40. Data: 2012-11-10 21:30:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 09 Nov 2012 18:08:20 +0100, anacron napisał(a):

    > Głupi Rafał Gil wie co znaczy polemizować? :) O! Nowość.

    Żal Ci, że Ty nie wiesz?

    --