  • 21. Data: 2012-11-05 20:03:49
    Temat: Re: Jestem wróżką...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-05 19:09, Artur Maśląg pisze:

    > I tam - jak poszedłem do jednego takiego bez stopów, to usłyszałem
    > sp***** ;) No, ale to nie reguła - jak młodemu z dostawczaka

    Dziwisz się ?

    Przypominam historię: jadę z kocem holowniczym (jego końcówką) w
    uchwycie do holowania ...

    Na "każdych światłach" dowiadywałem się, że mam szmatę w wydechu

    Taki dowcip:

    "Facet długo szukał odludnego miejsca, gdzie sam jeden będzie
    mógł odpocząć mocząc wędkę i nie widząc żywej duszy przez cały
    dzień. W końcu znalazł małą rzeczkę w odludnej, górskiej
    okolicy. Zadowolony rozłożył obóz i rozstawił wędki.... Mijały
    godziny.....
    Nagle słyszy z daleka:

    spierdalaj...
    .....cisza.....

    Spierdalaj...
    ... cisza ....

    .....SPierdalaj...........

    .....SPIErdalaj..........

    .....SPIERdalaj.........

    .....SPIERDAlaj.......

    .....SPIERDALAJ....

    .....SPIERDALAJ!!...

    Nagle zza zakrętu rzeki wyłania się kajakarz wiosłujący dwoma
    patelniami. Wędkarz życzliwie:
    Panie, a nie łatwiej wiosłem?
    - SPIERDALAJ!!!! "

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 22. Data: 2012-11-05 20:15:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Dziwisz się ?

    W sumie tak.

    (...)
    > Nagle zza zakrętu rzeki wyłania się kajakarz wiosłujący dwoma
    > patelniami. Wędkarz życzliwie:
    > Panie, a nie łatwiej wiosłem?
    > - SPIERDALAJ!!!! "

    Zieeeew...

  • 23. Data: 2012-11-05 20:31:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    > Zważ, że one teoretycznie mają "oślepiać" tj świecić na wprost
    > ... a takich durniów od groma w nocy ...

    Bez przesady - o wiele częściej spotykasz źle ustawione mijania, które
    walą prosto w oczy mocą znacznie większą niż badziewne dzienne z
    Allegro.

    > Ja w 5 ostatnich lat równo 5, z tego jednemu po prostu (w tirze)
    > migały na nierównościach ...

    Ale ja nie Ciebie pytałem. A nawet Ty spotykasz jednego rocznie
    ledwie. Jak to się ma do całego mnóstwa idiotycznych innych zachowań
    na drodze? Ja już wolę, zeby mu się to wsteczne paliło, niż
    cichociemnego w ogóle bez świateł - a cichociemnych jest znacznie
    więcej. Poczynając od pijanych pieszych wracających środkiem drogi z
    dyskoteki do swojej wsi, poprzez rowerzystów, po "zaparkowaną",
    całkowicie nieoswietloną naczepę, którą zobaczyłem tylko dzieki temu,
    że trafił sie jakiś mały fragment czystego paska odblaskowego.

    Ale ja to do motocyklisty pisałem...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2012-11-05 20:49:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-05 20:15, Artur Maśląg pisze:
    > Zieeeew...

    Dobranoc.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2012-11-05 20:55:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > A jak myślisz?

    no właśnie nie wiem...

    ps. rozumiem, ze anarchia lekarstwem na wszystko, tak?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 26. Data: 2012-11-05 21:01:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-05, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Straszne zagrożenie...

    To po co tylne swiatla sa czerwone? Po co powodowac dziwne sytuacje na drodze
    jak wyjecie zarowek to 5 minut roboty. Lepszy brak wstecznego niz swiecacy
    caly czas.

    > Ilu ich spotkaleś w ciągu roku, że Ci się liczba mnoga z tego zrobiła?

    No paru spotkalem, duzo wiecej z choinkami z tylu. Ja rozumiem, ze z wieloma
    rzeczami normalny uzytkownik sobie nie poradzi ale zeby nie moc przynajmniej
    utrzymac oswietlenia w dobrym stanie i wymienic zarowek?

    > A jak wyjąć żarówkę świateł drogowych w motocyklach? Bo innej metody
    > na poskromienie oślepiania nie widzę.

    A czemu do mnie o tym mowisz? Ja nie jezdze na dlugich, wrecz krew mnie
    zalewa jak widze takiego inteligenta ktory jeszcze potrafi wmawiac, ze tak
    jest bezpieczniej. To samo z pustymi wydechami.

    https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.rec.motocyk
    le/arQLIihX3aE/6kw_lm_zpmYJ

    Nie wiem czemu gugiel popierdzielil kodowanie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-11-05 21:28:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > no właśnie nie wiem...

    Skoro nie wiesz, to skąd poniższe "retoryczne" pytanie?

    > ps. rozumiem, ze anarchia lekarstwem na wszystko, tak?

    Motylińskiego zapytaj, albo Cavallino dla przykładu.
    Osobiście uważam, że same jednostkowe akcje niczego nie wnoszą,
    jedynie generują koszty. Co innego, jeżeli są uzupełnieniem
    ciągłych i konsekwentnych działań. Czego by nie mówił (choć na
    temat działań samej policji nie mam najlepszego zdania - to
    delikatne określenie, niemniej wprost to nie ich wina), to
    jednak sytuacja się systematycznie poprawia i mają w tym swój
    udział. Napiszę wprost - w moim mniemaniu policja jednak
    zbyt rzadko reaguje na różne debilne zachowania kierowców
    w normalnym ruchu. Tutaj po raz kolejny napiszę, że jestem
    pod wrażeniem reakcji części funkcjonariuszy z prewencji
    z Nowej Iwicznej (szkółka taka), którzy na Puławskiej
    (DC) reagują jednak na debilizmy, co kiedyś nie miało
    miejsca. Może to dobry prognostyk na przyszłość...

  • 28. Data: 2012-11-05 21:43:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Skoro nie wiesz, to skąd poniższe "retoryczne" pytanie?

    kiedy pytanie staje sie retorycznym, a kiedy jeszcze nim nie jest? ;-)

    > Motylińskiego zapytaj, albo Cavallino dla przykładu.

    Wole nie ;)

    > Osobiście uważam, że same jednostkowe akcje niczego nie wnoszą,
    > jedynie generują koszty.

    może masz i racje, ja jednak "wróżkuje", ze gdyby akcji nie było, to na
    pl.pregierz pojawiłyby sie posty 'policja nic nie robi'..

    > Napiszę wprost - w moim mniemaniu policja jednak
    > zbyt rzadko reaguje na różne debilne zachowania kierowców
    > w normalnym ruchu.

    jestem podobnego zdania.
    Jest wiele miejsc, gdzie należałoby wprowadzić porządek i nikt sie tam nie
    pojawia, z resztą co tu mówić o jakiś specjalnych miejscach - jak dla
    przykładu nigdy jeszcze nie widziałem policji choćby zwracającej uwagi na
    niewłaściwe/niewłasciwie działające oświetlenie tudzież złe jego używanie...
    niestety łatwiej i bardziej dochodowo jest łapać 'laserową dzidą"..

    Wracając jednak do akcji - uważam tutaj, ze zwiększona ilość
    pojazdów/pieszych zwłaszcza w niektóych miejscach trasach generuje
    zwiększony odsetek debili i niedzielnych kierowców, któych niestety trzeba
    temperować, choćby samą obecnością... stąd wg mnie tego typu akcje.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 29. Data: 2012-11-05 22:07:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > może masz i racje, ja jednak "wróżkuje", ze gdyby akcji nie było, to na
    > pl.pregierz pojawiłyby sie posty 'policja nic nie robi'..

    Wiesz, gdzie mam wypowiedzi z pręga? Zresztą napisałem, że jednak
    oprócz akcji swoje robią, choć mam sporo uwag do ich działań.

> [...]
    > uwagi na niewłaściwe/niewłasciwie działające oświetlenie tudzież złe
    > jego używanie... niestety łatwiej i bardziej dochodowo jest łapać

    Eee, zaprzeczę. Zgodzę się, że zbyt rzadko reagują itd., niemniej nie
    napiszę, że nigdy nie widziałem itd. Co do "laserowej dzidy" - też
    napisałem, że to nie jest wprost ich wina. Mają rozkaz, władza wymaga.
    Może więcej uwag do władzy? Policja to tylko organ wykonawczy.
    Wiele osób z niej odeszło, ponieważ władza wypaczała sens wielu
    działań.

> [...]
    > zwiększony odsetek debili i niedzielnych kierowców, któych niestety
    > trzeba temperować, choćby samą obecnością... stąd wg mnie tego typu akcje.

    ... nic nie dają, jeżeli nie ma konsekwencji w działaniach. Akcja
    "liść dębu" nic nie daje, ponieważ nie da się policjantów ustawić co
    100 metrów, a debile zamaskowani w dni "akcji" wyruszą do działań
    antyspołecznych w dni następne, kiedy pospolite ruszenie ogłasza
    "sukces" i spokojnie śpi.

    Odrobina psychologii nie zawadzi.

    BTW - powołujesz się czasem na kulturę w Niemczech. Widziałeś tam
    kiedyś funkcjonariuszy "temperujących" swą obecnością użytkowników
    drogi? Nie, to użytkownik musi się pilnować - oni się pojawią
    "znikąd i zawsze".

  • 30. Data: 2012-11-05 22:12:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Bez przesady - o wiele częściej spotykasz źle ustawione mijania, które

    Masz rację ... tzw przeze mnie "podsufitkowych kurew" od groma
    na drodze, ale jak wspomniałem - da się zauważyć lawinowy wzrost
    idiotów z dziennymi włączonymi w nocy ... To je polak, tego nie
    naumiesz (o ile nie przypierdolisz bolesnym i egzekwowanym
    nakazem) ...

    > walą prosto w oczy mocą znacznie większą niż badziewne dzienne z
    > Allegro.

    Masz rację. Patrz jednak przyszłościowo, póki możesz ;) Niedługo
    paczać nie będziesz mógł, tak cię oślepi konsorcjum źle
    ustawionych mijania i dziennych za nocy ;)

    > Ale ja nie Ciebie pytałem. A nawet Ty spotykasz jednego rocznie
    > ledwie. Jak to się ma do całego mnóstwa idiotycznych innych zachowań
    > na drodze?

    Nijak. Ale przyznasz, że 8 lat temu tych z diodami w ogóle nie
    spotykałeś ;).

    Ba, wtedy to nawet myślano, że szybko jako nowy troll zniknę z
    usenetu - a tu dupa ... Paaaaanie, ledy trafiły pod strzechy i
    coś czuję, że jak wyżej wspomniałem - jak nie przypierdolisz
    nakazu/zakazu - to spotykałbędę nie raz na rok , a 795 razy w
    roku - a to już będzie problem.

    > Ja już wolę, zeby mu się to wsteczne paliło, niż
    > cichociemnego w ogóle bez świateł - a cichociemnych jest znacznie

    Zgodzę się z Tobą - do czasu aż mnie ten na ledach w nocy nie
    oświetli :) , wtedy zatęsknię o cichociemnym ;)

    > Ale ja to do motocyklisty pisałem...

    Ale ja jeżdżę na 2 kółkach o pojemności powyżej 50 ccm ;)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90