  • 11. Data: 2012-11-05 16:23:25
    Temat: Re: Jestem wróżką...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 Nov 2012 11:41:15 +0100 osobnik zwany anacron
    napisał:

    > Za chwilę jak co roku usłyszę frazes, że tylko dzięki heroizmowi
    > polskich policjantów w świąteczny weekend na drogach zginęło zaledwie
    > tylu.

    nieznassssie
    "32 zabitych to efekt policyjnej akcji Znicz" (C) TVN24

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2012-11-05 16:30:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** anacron pisze tak:

    > Za chwilę jak co roku usłyszę frazes, że tylko dzięki heroizmowi
    > polskich policjantów w świąteczny weekend na drogach zginęło
    > zaledwie tylu.

    Nie wiem jak w Polsce ale u mnie nie widać nigdzie policji.
    Chyba już im zabronili tankować.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 13. Data: 2012-11-05 17:02:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 05 Nov 2012 15:10:06 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Spora część tej chińszczyzny nocą zwyczajnie oślepia.

    Jak może oślepiać coś, co ledwo świeci? A blisko 90% tych chińskich
    DLRów właśnie ledwo świeci.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2012-11-05 17:29:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-05 17:02, jerzu pisze:

    > Jak może oślepiać coś, co ledwo świeci? A blisko 90% tych chińskich
    > DLRów właśnie ledwo świeci.

    Napisałem wszystkie, albo chociaż większość? Napisałem spora część, nie
    podam procentu, bo nie liczyłem wszystkich. Kilka sztuk (chyba 6, czy 7)
    na prawdę ładnie oślepiało, pomijając już, że ich montaż nie spełniał
    wymogów odnośnie miejsca montażu.

  • 15. Data: 2012-11-05 18:59:52
    Od: tÎż

    anacron wrote:

    > Niektóre tak.

    To idź do okulisty. Przepisze Ci odpowiednie okulary i wrażenie
    oślepiania zniknie. Chyba, że problem jest już poważny, to być może
    zabroni Ci prowadzić w nocy. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2012-11-05 19:02:24
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > Najlepsze to sa oszolomy ktorym swieca sie wsteczne, zatrzymujesz takiego,
    > mowisz mi a on "wiem" i pojechal w pizdu... Bo tak ciezko wyjac zarowki...
    > W miescie to pol biedy ale w trasie moze byc gorzej.

    Z dwojga zlego wole takiego, niz ostatnio spotkanego w DC: wiedzial, ze nie
    ma zadnego swiatla pozycyjnego z tylu i nie bardzo zrozumial, jak mu
    sugerowalem zapalenie chociaz przeciwmgielnego, zeby mu sie cos z tylu
    swiecilo...

    --
    Axel

  • 17. Data: 2012-11-05 19:09:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-05 19:02, Axel pisze:

> [...]
    > nie ma zadnego swiatla pozycyjnego z tylu i nie bardzo zrozumial, jak mu
    > sugerowalem zapalenie chociaz przeciwmgielnego, zeby mu sie cos z tylu

    I tam - jak poszedłem do jednego takiego bez stopów, to usłyszałem
    sp***** ;) No, ale to nie reguła - jak młodemu z dostawczaka
    powiedziałem na skrzyżowaniu, że mu się choinka robi przy hamowaniu,
    to grzecznie podziękował i zjechał sprawdzić dokładnie co się dzieje.
    Oszołomów trochę jest, ale raczej nie jest to zbyt powszechne.

  • 18. Data: 2012-11-05 19:46:28
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Za chwilę jak co roku usłyszę frazes, że tylko dzięki heroizmowi
    > polskich policjantów w świąteczny weekend na drogach zginęło zaledwie
    > tylu.

    a ja jestem szczerze ciekaw co by było, gdyby akcja znicz zniknęła pewnego
    roku....

    Ciekawe kto by sie zdziwił.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 19. Data: 2012-11-05 19:55:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > a ja jestem szczerze ciekaw co by było, gdyby akcja znicz zniknęła
    > pewnego roku....

    Znajomy komendant miałby spokój?

    > Ciekawe kto by sie zdziwił.

    A jak myślisz?

  • 20. Data: 2012-11-05 20:01:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Straszne zagrożenie...

    Zważ, że one teoretycznie mają "oślepiać" tj świecić na wprost
    ... a takich durniów od groma w nocy ...

    > Ilu ich spotkaleś w ciągu roku, że Ci się liczba mnoga z tego zrobiła?

    Ja w 5 ostatnich lat równo 5, z tego jednemu po prostu (w tirze)
    migały na nierównościach ...

    > A jak wyjąć żarówkę świateł drogowych w motocyklach? Bo innej metody
    > na poskromienie oślepiania nie widzę.

    Zieeeeew ;)
    Odpalam też długie i pięknym za nadobne, chyba, że za motonitą
    leci inny użyszkodnik.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90