  • Data: 2013-01-07 01:51:14
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.01.2013 01:28, J.F. wrote:

> [...]
    _zl___kara_za_nieoryginalne_czesci_samochodowe.html

    Wygląda na "czwartą prawdę", czyli prawdę medialną.

    > Z tym ze tu:
    > a) niesprawna czesc byla powodem tragedii,
    > b) nie bardzo wiem jak sie wykrecil, bo ustawa od OC pisze dosc wyraznie -
    > wszelkie szkody spowodowane ruchem pojazdow, co najwzej potem moze
    > dochodzic swoich praw, ale niezbadane sa wyroki sadow rejonowych.

    No właśnie.

    > c) no i czy warsztat nie powinien zwalac na producenta klockow ... chyba ze
    > uzyl niewlasciwego typu ..

    Wg artykułu skazano nie warsztat a pracownika co te klocki zamontował.
    Coś tu jest nie tak, chyba, że pracownik kantował i montował coś co nie
    było nawet zmiennikiem a "pasowało" bez wiedzy pracodawcy i klienta.

    Michoo