  • Data: 2024-06-17 20:04:06
    Temat: Re: Jest tu jeszcze CWANIAK?
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2024 o 16:19, J.F pisze:

    > Ja bym tam powiedział: zaplanowany rozwój.
    Centralne planowanie?

    To już było i NIE DZIAŁA. Uświadom to sobie ;-))

    > Ale jeśli się tak boimy CO2, to może i zakaz :-)

    Jeśli ktoś się czegoś boi to jeszcze nie znaczy że wolno mu przerzucać
    swoje fobie na bliźnich
    Ostatnio putin się bał Ukrainy. Dziwna "bratniość" dusz ;-)

    > Trzeba by sprawdzić, bo może jak ich będzie pierdyliard, to będą w
    > stanie dostarczyć niezbędną moc zawsze.

    To sobie sprawdzaj na sobie, na swojej rodzinie i znajomych
    ODE MNIE WARA

    > Albo po prostu zakażą importu ropy, i co Niemce zrobią ?

    Niemcy zakażą Niemcom> Co Ty pierdolisz?

    > Ale juz bez CO2.

    Ze co? podeprzyj się czyms

    Pierwszy link z googla

    "Dodatek biopaliw do benzyn oraz oleju napędowego z ropy winien zmniejszyć
    emisję CO2 do atmosfery przez pojazdy drogowe oraz lotnictwo, aczkolwiek
    spora część
    naukowców powątpiewa w realność tych oczekiwań. Ich bowiem zdaniem, uprawa
    niektórych gatunków roślin z których wytwarza się biopaliwa, powoduje
    pośrednio większą
    emisję dwutlenku węgla, niż paliwa nieodnawialne."

    https://www.cire.pl/pliki/2/emisjacow_biopaliwa.pdf

    > pokłady węgla i ropy są z roślin, które się odkładały przez miliony
    > lat. A więc i CO2 wychwytywały przez miliony lat.

    Wyglądasz na człowieka w kryzysie logiki ;-)

    Przez miliony lat to leżały pod ziemią a wychwytywały tak samo jak
    dzisiejsze.
    Dalej pytam DLACZEGO te dzisiejsze są lepsze/bardziej ekologiczne?
    Bo tak mówią Niemcy?

    > A na razie, to nie mamy takiego rolnictwa, żeby wszystkie
    > wykorzystywane paliwa zastąpić biopaliwami z bieżącej uprawy.

    Nie mamy też kasy na wywalanie w błoto dla zadość uczynienia czyjejś fobii.

    > Ile g* produkujesz miesięcznie, a ile paliw zużywasz?

    Ło matko. Ty nawet nei wiesz z czego robi się ten gaz ;-)

    > Ja się tam nie upieram przy globalnym ociepleniu, ale upał latem coraz
    > większy.

    Ile masz lat? Ile pamiętasz lat? ;-)

    Uświadom sobie że wzrost temperatury o kilka stopni już był w XX wieku.
    Czy ludzkość wyginęła?

    > I inwestycje w energię odnawialną wydają się dobrą inwestycją.

    Ale technologia nie pozwala dziś na używanie energii odnawialnej.
    musi to być MIX. + ATOM
    I takie działania trzeba chwalić i popierać. Dawać ulgi podatkowe a nie
    ZAKAZY i podnoszenie kosztów zycia.
    To jest właśnie ten mityczny FASZYZM. Narzucanie swojego zdania INNYM.