  • Data: 2011-08-15 16:12:39
    Temat: Re: Jest tu jakis fachiura od JAlbum ?
    Od: mofiki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sie, 12:04, "Lukas" <g...@o...pl> wrote:
    > Sorry, ze truje, ale akurat ten program przypadl mi do gustu, zadna picassa
    > itp., a wlasnie ten , ze wgledu na mega prosty  wygląd, bez zadnych zbednych
    > wokol napisów, informacji itp.
    >
    > Szukam skórki, kotry pozwoli mi na zamieszczenie pod zdjęciem jego tytułu .
    > Na chwile o becną jest tak, ze foto wyświetla sie "gołe" , dopiero po
    > najechaniu myszka pokazuje mi sie tytul zdjęcia . Musze miec taki układ, ze
    > pokjawia mi sie np. 10 zjdec na stronie i pod kazdym mam jego tytuł
    >
    > Z góry dzięki za rady

    Przy edycji fotki w jalbumie pod spodem masz opis (Dwukrotne
    kliknięcie w thumbnails powoduje edycję w wewnętrznym edytorze jalbum
    - jestem na działce - tu nie mam zainstalowanegojal...). Domyślnie
    początkowo wyświetla nazwę pliku. Można wpisać co się chce np. w
    galerii wpisałem opis techniczny obrazków:
    http://www.kirilenko.pl/malarstwo/slides/drzwi-1.htm
    .
    Pozdrawiam i życzę powodzenia. R.