  • 11. Data: 2011-07-21 17:31:49
    Temat: Re: Jest szansa na kompakty albo i klasę średnią w dieslu
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 16:49:28 +0200, Grejon <g...@g...com> said:

    > Znaczy mówisz że kierowca i pasażerowie w kapeluszach jeżdżą? :)

    Syrenki były 6-, 7-cylindrowe.
    Syrena Mikrobus miała być 11-cylindrowa.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-07-22 00:05:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldek Godel"

    n-diesel-engine

    > W sam raz do Cinkłeczento - a da się to przerobić na gaz?

    A po wystrzale gazu w kolektorze mielibyśmy statek z napędem odrzutowym. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2011-07-22 10:12:54
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Syrenki były 6-, 7-cylindrowe.

    Ośmiocylindrowa byla spokojnie :-)

  • 14. Data: 2011-07-22 11:56:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-22 08:12:54 +0000, "CeSaR" <a...@m...com> said:

    > Ośmiocylindrowa byla spokojnie :-)

    Który model? Bo znalazłem tylko jak wyżej...

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-07-22 12:53:42
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Który model? Bo znalazłem tylko jak wyżej...

    A no widzisz :-) Tak sobie palnąłem o tych 8 cylindrach no i teraz zacząłem
    szukać ile ich mogło być faktycznie.
    No i do 103 o nadwoziu piszą albo kareta albo berlina ale zawsze 4-o
    osobowa. Ciekawe. No i że 103 miała silnik od warczyburga 3 cylindrowy. Też
    dość ciekawe, nie miałem bladego pojęcia że się bratnie narody tak wspierały
    :-)
    O 104 już znalazłem zapis że berlina 5-o osobowa. I że miała już swój motor
    3cylindrowy. Czyli że jak dostała tego szatana pod maskę to jej ładowność
    zwiększyli :-)
    105 też 5-o osobowa.

    Stonato www.syrena.eu

    pzdr

  • 16. Data: 2011-07-22 18:52:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-22 10:53:42 +0000, "CeSaR" <a...@m...com> said:

    > O 104 już znalazłem zapis że berlina 5-o osobowa.
    > 105 też 5-o osobowa.

    O, cholibka...
    Dziękuję za informacje.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-07-22 20:54:39
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > O, cholibka.
    > Dziękuję za informacje.

    Cała przyjemność po mojej stronie - sam się wiele dowiedziałem. Wyszedłem z
    założenia że skoro 126p był 6-o cylindrowy to skarpeta musiała być ośmio. A
    tez była 6-o na początku :-)
    I gdzieś przeczytałem, że na początku miała jeden zamek w drzwiach - od
    strony pasazera!!! :-)
    To jest ciekawostka przyrodnicza.

  • 18. Data: 2011-07-22 22:36:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-22 18:54:39 +0000, "CeSaR" <a...@m...com> said:

    > I gdzieś przeczytałem, że na początku miała jeden zamek w drzwiach

    No, ja też mam tylko jeden...

    > - od
    > strony pasazera!!! :-)

    Ale od niewłaściwej, jak się okazuje, strony.
    :-)

    > To jest ciekawostka przyrodnicza.

    A może władza pomyślała z troską o obywatela?
    By obywatel nie pałętał się po jezdni podczas walki z zamkiem, tylko
    stał w tym czasie na chodniku?
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-07-23 05:24:17
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-22 22:36, Bydlę pisze:

    > A może władza pomyślała z troską o obywatela?
    > By obywatel nie pałętał się po jezdni podczas walki z zamkiem, tylko
    > stał w tym czasie na chodniku?
    > ;-)))

    Albo chciała chłopstwo kultury uczyć - najpierw pasażer(ka).

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 20. Data: 2011-07-23 09:46:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-23 03:24:17 +0000, Grejon <g...@g...com> said:

    > Albo chciała chłopstwo kultury uczyć - najpierw pasażer(ka).

    :-)
    Czyli pasażer otwierałby drzwi kierowcy?

    --
    Bydlę