  • 81. Data: 2013-03-04 18:10:20
    Temat: Re: Jest następny geniusz :)
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > sam se działaj. To ty masz problem z drogami.

    To moze zadzwon do Nowaka i powiedz mu, ze juz nic wiecej nie trzeba budowac i w
    ogole
    to dla ciebie drogi w PL sa git :)

    sz.

  • 82. Data: 2013-03-04 18:12:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 18:10:20 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > To moze zadzwon do Nowaka i powiedz mu, ze juz nic wiecej nie trzeba
    > budowac i w ogole to dla ciebie drogi w PL sa git :)

    pokażesz mi moja wypowiedź, z której wysnułes taki wniosek?
    chetnie postudiuje Twoją pokretną logikę.
    O ile znajdę tam cokolwiek poza żądaniami bo Ci się należy.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2013-03-04 18:13:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 18:05:45 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > ROTFL. Skad wiesz, ze mam pr ?

    jak chcesz trollować to potrenuj Bo na razie to jesteś cienkim
    manipulantem.

    trzeba było wyciąć swoje pytanie, które zadałęś po moim:"a masz prawo
    jazdy?"

  • 84. Data: 2013-03-04 18:48:53
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > pokażesz mi moja wypowiedź, z której wysnułes taki wniosek?
    > chetnie postudiuje Twoją pokretną logikę.
    > O ile znajdę tam cokolwiek poza żądaniami bo Ci się należy.

    Oczywiscie. Twierdzenie "Sam se działaj. To ty masz problem z drogami."
    jednoznacznie wskazuje, ze ty nie masz problemu z polskimi drogami inaczej nie
    uzylbys
    tego sfomulowania zostawiajac jedynie np. "sam se dzialaj" ew. z "ja mam to w dupie",

    bo chyba nie uwazasz, ze problem ma ten gosc na zdjeciu :)
    http://pl.memgenerator.pl/mem-image/to-ty-masz-kurwa
    -problem-pl-ffffff

    Co do moich żądań "bo mi się należy" to musisz bardziej sprecyzowac.

    sz.

  • 85. Data: 2013-03-04 18:58:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 18:48:53 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

> [...]
    -problem-pl-ffffff

    > Co do moich żądań "bo mi się należy" to musisz bardziej sprecyzowac.

    ">> A ja wole 2000km 3 pasmowych "

    to nie Ty pisałeś? prawda.

    jak dla mnie EOT

  • 86. Data: 2013-03-04 20:39:52
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > ">> A ja wole 2000km 3 pasmowych "
    >
    > to nie Ty pisałeś? prawda.

    Przyznasz , ze w moim stwierdzeniu do "kategorycznie wyrażonego życzenia" daleka
    droga
    :)
    To że wolałbym wiecej lepszych dróg to nie znaczy, ze tego żądam i rowniez jako
    płatnik podatków wolałbym, żeby te nie trafiały jako nagrody, jesli zrozumiales co
    mam
    na mysli.

    sz.

  • 87. Data: 2013-03-04 21:02:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 20:39:52 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

> [...]
    > rowniez jako płatnik podatków wolałbym, żeby te nie trafiały jako
    > nagrody, jesli zrozumiales co mam na mysli.

    weź się już głupio nie tłumacz

  • 88. Data: 2013-03-04 21:15:47
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > weź się już głupio nie tłumacz

    LOL. Serio tego nie do ogarniasz :)?

    sz.

  • 89. Data: 2013-03-05 16:00:14
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-04 17:56, masti pisze:

    > jak nie wiesz to może je oddaj?

    ja mam, ale ci nie oddam :P
    to napisz w jakiej realnej sytuacji mogę dostać za to mandat?
    Bo przecież wiadomo że celowo nie będziesz tak jechać, a jak są słabe
    warunki lub np. boli cię głowa i nie jesteś w stanie szybciej jechać to
    mandat ci się nie należy.

    Lukasz

  • 90. Data: 2013-03-06 23:05:34
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-02-27, Dykus <d...@s...wp.pl> wrote:
> [...]
    > urzędników, a o to nam przecież chodzi... :)
    >
    > A co z osobówkami? Ja mam słaby silnik i rozpędzenie się z 110 na
    > 130km/h dobrą chwilę trwa i "nagłe" wyprzedzanie takich co jadą 110, a
    > ja chcę 130 ponad minutę trwa.
    > Mi to nie przeszkadza, ale domyślam się, że tych w Audicach ze
    > wściekłymi reflektorami, co mi siedzą na dupie, to musi krew zalewać...
    > Ale co tam - jazz w głośnikach i pełen relaks, w końcu jadę zgodnie z
    > przepisami. :)
    >
    > Może w ogóle wprowadźmy też zakaz wyprzedzania przez samochody z
    > silnikami o pojemności mniejszej niż np. 1.2 litra...

    Jakoś na zachodzie nie ma z tym problemu.
    Jak za długo wyprzedzasz a akurat trafi ci sie patrol to mozesz dostac
    mandat za zbyt długie wyprzedzanie i nie ma pierdolenia się, że na twoim
    zegarku było OK. Z grubsza wg uznania policjanta.

    Tylko u nas najpierw patrole musiałyby jeździc po drogach i autostradach
    w celach innych niż fotoradarzenie albo chowanie się w krzakach na
    ograniczeniach z dupy. Słowem - faktycznym poprawianiem bezpieczeństwa
    na drodze a nie wyrabianiem norm i statystyk.

    Na zachodzie zakazy jeśli są np. na dwupasmowych autostradach to są najczęściej
    godzinowe albo dynamicznie włączane tablicami świetlnymi. Nie zawsze
    sensownie (np. u gebelsa potrafią zaświecić w nocy na trzypasmówce) ale
    to już inna sprawa.

    --
    WildS