  • 91. Data: 2013-03-06 23:11:19
    Temat: Re: Jest nast?pny geniusz :)
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-03-01, masti <g...@t...hell> wrote:

    > tak właśnie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra

    I jeszcze pustych fotoradarow troche, zeby pociąg osobówek jadący 70 za
    dziadkiem w fiacie uno powjeżdzał sobie w dupy jak dziadek pierdolnie w
    hamulec do 30 przed pustym radarem na 70-siątce.

    "Uspokajanie ruchu" psia jego mać.

    --
    WildS

  • 92. Data: 2013-03-06 23:18:50
    Temat: Re: Jest następny geniusz :)
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-03-02, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Nie spotkałem na autostradzie samochodu jadącego 60km/h i blokującego
    > ciężarówki.

    Spotkalem takich praktycznie w każdym kraju w Europie, w tym na
    odcinkach z zakazem wyprzedzania. Najczęściej jest to jakaś spiździała
    osobówka ale czasami rownież jakaś ciężarówka

    > Gdzie masz w Polsce te setki kilometrów jednym ciągiem do blokowania?
    > Jaki idiota jechałby setki kilometrów 60km/h?

    Zapraszam np. do przejechania niemiec albo UK (tam bogu dzięki nie ma
    zakazów durnych). Zwłaszcza jak spadnie kilka kropel deszczu na krzyż.
    Wtedy w gebelsowni masz osobówki jadące 60-80 a obok zapierdalające 150+
    Pomiędzy tym wszystkim tiry.

    --
    WildS

  • 93. Data: 2013-03-07 08:02:46
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-01 17:48, masti pisze:

    > tak właśnie zrobili na Płońsk-Toruń. masakra

    Zaprzeczę - jeżdżę tą trasą regularnie do przeszło 20 lat - jest dużo
    lepiej, bezpieczniej, wygodniej niż przed przebudową. Wypadków też
    mniej.

  • 94. Data: 2013-03-07 08:15:03
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-28 15:09, J.F pisze:
    (...)
    > Ale jak juz ruszy i bedzie jechal 86 zamiast 89, to kiedys mu zabraknie
    > 25 km w piatkowe popoludnie i bedzie kiblowal na parkingu zamiast w domu
    > pomieszkac.

    Tzw. 'pieprzenie'. Jak takiemu ma zabraknąć przy 86, to tak samo mu
    zabraknie przy 89 i będzie podobnie argumentował.

> [...]
    > wypadkow powstaje przy wyprzedzaniu, to zlikwidujmy wyprzedzanie ...
    > bedzie po 1 pasie w kazda strone z barierka na srodku, to bedzie

    Nie ma to jak sprowadzanie sprawy do absurdu - skoro są miejsca, gdzie
    wyprzedzać nie należy (stosownie oznakowane) to wyprzedzać nie należy.
    To raz. Dwa, że te bariery to nie tylko po to by uniemożliwić
    wyprzedzanie, ale po to, by nie doszło do przejechania na przeciwny
    kierunek ruchu, a takie rzeczy się zdarzają.

  • 95. Data: 2013-03-07 08:35:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Mar 2013 08:15:03 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-02-28 15:09, J.F pisze:
    > (...)
    >
    > Tzw. 'pieprzenie'. Jak takiemu ma zabraknąć przy 86, to tak samo mu
    > zabraknie przy 89 i będzie podobnie argumentował.

    A czy ja mowie ze nie ?
    Ale wtedy mniej zabraknie i dluzej sie wyprzedza, wiec i pomsrowac latwiej.
    Tymczasem jak widac juz te 3km/h powoduja ze manewr jest stosunkowo krotki,
    a oszczednosc jednak istotna ...

    > Nie ma to jak sprowadzanie sprawy do absurdu - skoro są miejsca, gdzie
    > wyprzedzać nie należy (stosownie oznakowane) to wyprzedzać nie należy.
    > To raz.

    Mow tak dalej, to bedziesz 20km/h jechal. Ale za to jak bezpiecznie.

    Bo raz, ale pod warunkiem ze "miejsca" a nie "zakaz wyprzedzania" na
    granicy z tabliczka "obowiazuje na terenie calego kraju".
    Tymczasem nasi wspaniali inzynierowie bezpieczenstwa utrudniajawyprzedzanie
    coraz bardziej.

    > Dwa, że te bariery to nie tylko po to by uniemożliwić
    > wyprzedzanie, ale po to, by nie doszło do przejechania na przeciwny
    > kierunek ruchu, a takie rzeczy się zdarzają.

    No i przeciw barierom nic nie mam - na 4 pasach ruchu.
    A u nas postawia na dwoch, bo to taniej niz dobudowac dwa pasy :-)

    J.

  • 96. Data: 2013-03-07 08:37:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Mar 2013 08:02:46 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Zaprzeczę - jeżdżę tą trasą regularnie do przeszło 20 lat - jest dużo
    > lepiej, bezpieczniej, wygodniej niż przed przebudową.

    Kapelusznik :-)

    >Wypadków też mniej.

    A konkretnie w liczbach jak to wychodzi ?
    Ile wypadkow bylo, ile jest, ile czasu sie jechalo, ile sie jedzie ?

    J.

  • 97. Data: 2013-03-07 08:42:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-07 08:35, J.F. pisze:

    > A czy ja mowie ze nie ?
    > Ale wtedy mniej zabraknie i dluzej sie wyprzedza, wiec i pomsrowac latwiej.

    Czyli pieprzenie dla zasady.

  • 98. Data: 2013-03-07 09:16:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-07 08:37, J.F. pisze:

    > Kapelusznik :-)

    ???

    > A konkretnie w liczbach jak to wychodzi ?

    W liczbach to np. 3.

    > Ile wypadkow bylo, ile jest,

    "W związku z tworzeniem słowników dróg dane mogą być niekompletne."

    > ile czasu sie jechalo, ile sie jedzie ?

    LOL - myślisz, że czas przejazdu z roku 1992 w stosunku do 2012
    cokolwiek powie?

  • 99. Data: 2013-03-07 13:33:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >???

    Jak ktos chwali za "bezpieczniej" a nie za "szybciej", to kapelusznik
    :-P

    >W liczbach to np. 3.
    >"W związku z tworzeniem słowników dróg dane mogą być niekompletne."
    >LOL - myślisz, że czas przejazdu z roku 1992 w stosunku do 2012
    >cokolwiek powie?

    A przebudowa byla kiedy ?
    Wystarczy rok przed i rok po ..

    Bo tak sobie patrze ... na DK8 w 2002 bylo 688 wypadkow i 162
    zmarlych.
    w 2003 626/146. A w 2011 485/111

    Sukces programu "Bezpieczna osemka" ?
    Byc moze, tylko juz nie pamietam kiedy sie zaczal, a w calym kraju
    bylo tak
    2002 53559/5827
    2003 51078/5640
    2011 40065/4189

    A przeciez trzeba pamietac ze w 2011 kawal osemki byl w remoncie,
    ktory w dodatku sklonil wielu kierowcow do omijania innych odcinkow.

    Wychodzi na to ze najlepsza decyzja dla bezpieczenstwa ruchu drogowego
    bylo zabranie FR policji i schowanie ich do magazynow ITD :-P

    J.

  • 100. Data: 2013-03-07 14:20:09
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-07 13:33, J.F pisze:

    > Jak ktos chwali za "bezpieczniej" a nie za "szybciej", to kapelusznik :-P

    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk a rośnie na święty spokój."
    "Bezpieczniej" nie jest synonimem "wolniej". Poza tym co to znaczy
    wolniej? Zgodnie z przepisami, czy nie? Bo wiesz, jak zamierzasz
    coś udowadniać w podobnym stylu jak jakiś czas temu twierdziłeś, że
    przebudowa DK8 na standard ekspresówki nic nie przyniosła *tobie*
    w zakresie skrócenia czasu przejazdu, to w zasadzie nie ma o czym
    deliberować.

    > A przebudowa byla kiedy ?
    > Wystarczy rok przed i rok po ..

    Przecież pisałem:
    "W związku z tworzeniem słowników dróg dane mogą być niekompletne."

    > Bo tak sobie patrze ... na DK8
    (...)
    A mowa o DK10 na odcinku Płońsk-Toruń.