  • 71. Data: 2013-03-02 22:44:30
    Temat: Re: Jest następny geniusz :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, March 2, 2013, 8:43:25 PM, you wrote:

    > Chyba po innych, bo Tomasz z polnocnych rejonow o ile dobrze kojarze :-)
    > Tym niemniej nawet pod Opolem nie jest tak zle.
    > Nie wiem jak to programy loguja, ale mam np 15s ze srednia 115, 9s 91, 41s
    > 106 ... druga zawalidroga spowolnila mnie do 97km/h przez 14s, trzecia do
    > 89 przez 18s, a potem stracilem 3 minuty przy kasie.
    > I to byla sroda, godz 9.

    To jest rewelacyjna pora do jeżdżenia po A4 - TIRmani jedzą śniadanie.
    Spróbuj w południe...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2013-03-04 11:58:09
    Od: Łukasz <l...@u...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-02 12:03, Cavallino pisze:

    > Was nie interesuje nasze, czemu ktokolwiek miałby się interesować Waszym?

    Niepotrzebnie się tak najeżyłeś w dodatku nietrafnie zaliczając mnie do
    tej grupy kierowców do których pałasz taką nienawiścią. Pewnie stało się
    tak dlatego, że mam na jej temat inne zdanie niż Ty. Więc rozumiem, że
    kto nie z Tobą ten przeciwko Tobie? :)

    Oczywiście wiadomo, że w każdej grupie zawodowej zdarzają się wariaci
    ale to chyba jeszcze nie powód żeby wszystkich wrzucać do jednej szuflady.

    > Nikt normalny tirowcem zazwyczaj nie zostaje.

    Różnym ludziom różnie toczy się życie i pewnie nie zaszkodziło by Ci
    trochę pokory w czasie oceniania ludzi po wykonywanym przez nich zawodzie.

    > Mam niestety firmę transportową w rodzinie, stąd dane mi znać poziom
    > takich absztyfikantów od kierowania tirami, wiem jak oni jeżdżą nawet
    > osobówkami, niestety w kolumnie z nimi jeździć się nie da.

    Absztyfikant to nie określenie kierowcy chociaż bywają kierowcy
    absztyfikanci ;)

    > Ktoś kto się do niczego innego nie nadaje siada za fajerę i tam
    > uzewnętrznia swoje psychiczne ograniczenia.

    ...a inni, podobnie "ktosie" robią to samo tyle że, np. na usenecie.

    > PLONK WARNING.

    Tak, tak... zatkaj oczy i uszy żebyś przypadkiem nie usłyszał zdania innych.
    Szkoda, że mnie straszysz PLONKiem bo ogromnie mi zależy żebyś mnie nie
    splonkował :)

  • 73. Data: 2013-03-04 12:25:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kh1v6u$6ch$...@m...internetia.pl...

    > Niepotrzebnie się tak najeżyłeś

    A jak nazwiesz swoją postawę?
    Jak Kuba bogu tak bóg Kubie.

    > w dodatku nietrafnie zaliczając mnie do tej grupy kierowców

    Ta jasne.

    > Oczywiście wiadomo, że w każdej grupie zawodowej zdarzają się wariaci ale
    > to chyba jeszcze nie powód żeby wszystkich wrzucać do jednej szuflady.

    W tej grupie to wyjątkami są pasjonaci, którzy poszli do zawodu bo go
    uwielbiają, od dzieciństwa.
    Takich też znam.

    Ale to wyjątki, więc nie wspominam.

    > Różnym ludziom różnie toczy się życie

    Oczywiście.
    I jak już się potoczy totalnie źle, to zostają tirowcami.
    Potem słychać to na cb.....

    > ...a inni, podobnie "ktosie" robią to samo tyle że, np. na usenecie.

    No widzę właśnie że próbujesz.
    Zapomniałeś na przykład napisać cokolwiek merytorycznego, cały czas kąsasz
    nogawkę.
    Nie mam czasu na takowych, więc PLONK.

  • 74. Data: 2013-03-04 13:49:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 01 Mar 2013 19:05:52 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > nie no, ty mi zbuduj.

    żebys potem jęczał, ze przejazd za drogi?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 75. Data: 2013-03-04 17:17:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 01 Mar 2013 19:03:13 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > a to dlaczego ?

    a masz prawo jazdy?

  • 76. Data: 2013-03-04 17:27:28
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > żebys potem jęczał, ze przejazd za drogi?

    Nie tłumacz się, tylko działaj.

    sz.

  • 77. Data: 2013-03-04 17:29:51
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > a masz prawo jazdy?

    Co cie obchodzi moje pr, odpowiedz dlaczego ma dostac mandat ?

    sz.

  • 78. Data: 2013-03-04 17:46:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 17:27:28 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > Nie tłumacz się, tylko działaj.

    sam se działaj. To ty masz problem z drogami.

  • 79. Data: 2013-03-04 17:56:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Mar 2013 17:29:51 +0100 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > Co cie obchodzi moje pr, odpowiedz dlaczego ma dostac mandat ?

    jak nie wiesz to może je oddaj?

  • 80. Data: 2013-03-04 18:05:45
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > jak nie wiesz to może je oddaj?

    ROTFL. Skad wiesz, ze mam pr ?
    Skoro twierdzisz, ze za jazde po autostradzie z predkoscia 50km/h moze dostac mandat
    to wyjasnij dlaczego. Kto wie, moze masz racje ?:)

    sz.