    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jest następny geniusz :)
    Date: Mon, 4 Mar 2013 12:25:02 +0100

    Użytkownik "Łukasz" <l...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kh1v6u$6ch$...@m...internetia.pl...

    > Niepotrzebnie się tak najeżyłeś

    A jak nazwiesz swoją postawę?
    Jak Kuba bogu tak bóg Kubie.

    > w dodatku nietrafnie zaliczając mnie do tej grupy kierowców

    Ta jasne.

    > Oczywiście wiadomo, że w każdej grupie zawodowej zdarzają się wariaci ale
    > to chyba jeszcze nie powód żeby wszystkich wrzucać do jednej szuflady.

    W tej grupie to wyjątkami są pasjonaci, którzy poszli do zawodu bo go
    uwielbiają, od dzieciństwa.
    Takich też znam.

    Ale to wyjątki, więc nie wspominam.

    > Różnym ludziom różnie toczy się życie

    Oczywiście.
    I jak już się potoczy totalnie źle, to zostają tirowcami.
    Potem słychać to na cb.....

    > ...a inni, podobnie "ktosie" robią to samo tyle że, np. na usenecie.

    No widzę właśnie że próbujesz.
    Zapomniałeś na przykład napisać cokolwiek merytorycznego, cały czas kąsasz
    nogawkę.
    Nie mam czasu na takowych, więc PLONK.