eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJest lepiej, bezpieczniej, wolniej - policja nie ma co robić... › Re: Jest lepiej, bezpieczniej, wolniej - policja nie ma co robić...
  • Data: 2014-05-06 08:37:08
    Temat: Re: Jest lepiej, bezpieczniej, wolniej - policja nie ma co robić...
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2014 08:16, Marcin N pisze:

    > Otóż to. Anacron obiecywał kolejne reportaże, ale jakoś cicho jest.

    Wczoraj zeznawałem w prokuraturze okręgowej w Warszawie, był też tam
    Sławek wcześniej. Okręgowa robi od nowa wszystko bo rejonowa dała dupy.
    To, że nic nie wiecie, nie znaczy się, że nic się nie dzieje. Niestety,
    jak to kiedyś usłyszałem, to urząd i musi trwać. A co do policji to
    niech używają, zasada jest jedna nie przyjmować mandatu, bo w trybie
    mandatowym ustawodawca nie przewidział wznawiania, z czym też trwa walka
    ale to już temat na oddzielny wątek.

    btw. http://tinyurl.com/bojaniemytokto :)

    --
    anacron