  • Data: 2009-03-24 08:27:40
    Temat: Re: Jest interes do zrobienia ;-)
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja i owszem, mam niektóre poglądy z epoki lodowcowej i uważam że ta
    > cała otoczka filmowo-zdjęciowa ślubów i tym podobnych uroczystości
    > jest całkowicie zbędna, ale dziwi mnie twoje zdziwienie ;), skoro się
    > powiedziało A to czemu nie B, C, ... Jest to naturalny rozwój biznesu
    > a możliwości jest sporo, szczególnie że nadganiamy zmiany, które u nas
    > przez pewien czas były zatrzymane. I nie oczekuj w tej chwili jakiegoś
    > oporu, dopiero te filmowane dzieci *może* stwierdzą że to był obciach
    > i warto pewnych rzeczy nie robić.

    wiesz... gdyby te dzieci mialy jakis wplyw na to jestem pewien
    ze polowy z nich by nie bylo w ogolena tej imprezie :) Gdyby jeszcze
    nie bylo za komunie komputerow, samochodow (tak, tak takich
    prawsziwych dziecinnych), kasy, konsol to malo ktory dzieciak
    wydzialby w tej szopie jakis sens w ogole.

    Roger