    From: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jest Neo +
    Date: Tue, 25 Jun 2002 02:28:45 +0000 (UTC)

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał:

    > Ja w samym centrum miasta mam nieco unowoczesniona centrale K-66
    > (dodano wybieranie tonowe) pochodzaca z lat 60' lub 70' - ale Neo
    > jest.

    Stawiam raczej na Pentacontę. K-66 _nie ma mozliwości_ wybierania
    tonowego w żadnej znanej mi odmianie.
    Poza tym, nalezy miec na uwadze fakt, ze usługi typu Neo czy SDI są
    niezależne od typu centrali. Wciskanie przez TPSA kitu, ze usługi nie
    sa dostępne z powodu przestarzałej centrali, jest czesto dobrą
    wymówką. Prawda jest taka, ze jeśli tylko okablowanie petli
    aboneckiej bedzie dobre, SDI czy NEO działać będą nawet na Strowgerze
    32AA (centrala biegowa - konstrukcja z końca 19 wieku)
    Popadając w skrajnosć - usługi te moga dzialać nawet bez centrali,
    byleby zasilanie na linii było.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE